Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

klump på leggen etter hard trening.


xersess

Anbefalte innlegg

god dag. i helgen var eg med på noe trappeløp der eg kjørte meg veldig hardt. når eg var ferdig oppdaget eg ein klump på leggen, ganske stor. stikker ut bare på den veste leggen, ikkje høgre. er ikkje øm å ta på, men får ganske vondt om eg prøver å tøye leggen eller gå på foten.

 

noen som har ein ide ka det kan vere? muskel-knute kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En muskelknute dannes i en muskel pga nedsatt sirkulasjon av en eller flere årsaker, oftest ved stillesittende arbeid, dårlig arbeidsstilling eller hard belastning over lang tid.

 

Massasje og tøying kan løse den opp. Kan gjøre veldig vondt, så varm opp muskelen MYE før du begynner!

Lenke til kommentar
En muskelknute dannes i en muskel pga nedsatt sirkulasjon av en eller flere årsaker, oftest ved stillesittende arbeid, dårlig arbeidsstilling eller hard belastning over lang tid.

 

Massasje og tøying kan løse den opp. Kan gjøre veldig vondt, så varm opp muskelen MYE før du begynner!

8783267[/snapback]

 

takk for hjelpa. skal prøve dt ut.

 

noen fleire som har ideer om ka kulen kan vere?

Lenke til kommentar
god dag. i helgen var eg med på noe trappeløp der eg kjørte meg veldig hardt. når eg var ferdig oppdaget eg ein klump på leggen, ganske stor. stikker ut bare på den veste leggen, ikkje høgre. er ikkje øm å ta på, men får ganske vondt om eg prøver å tøye leggen eller gå på foten.

 

noen som har ein ide ka det kan vere? muskel-knute kanskje?

8782861[/snapback]

 

 

De e sikkert fot kreft sagen :thumbup: hehe: :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...