Gå til innhold

Er så glad om dagen:)


Huni

Anbefalte innlegg

Sitter akkurat nå med siste innspurt til eksamen i morra, men kommer ikkje over hvor glad eg egentlig er:)

 

Eksamen henger over meg, og eg er solbrent som aldri før, men greier ikkje la vær å smile :D

 

Hår fått flere kommentarer på utstrålinga mi om dagen, selv om det er ingen som riktig skjønner hva det er, men smittsomt er det:)

 

Andre som har det på samme måten? Pleier dere å spre glede når dere er glade?

 

Hipp hipp hurra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ferdig med skriftlig eksamen (har bare muntlig igjen), på fredag begynner jeg i jobb, i juli skal jeg i militæret (jess) og jeg er keen på en jente som jeg tror ganske sikkert jeg har sjans på. Enig med trådstarter (selv om mine to siste punkter er litt motstridende)!

 

:)

 

PS: 3FY skriftlig i dag gikk muligens til helvete, men så lenge jeg står er jeg nøgd tror jeg.

Lenke til kommentar

Godt å høre at det finnes flere positive mennesker der ute!

Omgåes bare negative eksamensvrak av noen studenter om dagen :ermm:

 

Lykke til med muntelig surbz00r, og ikkje minst med dama. Mitt tips er å kjøre på før du skal i militæret, så kan du reise heim på perm for å pleie forholdet:)

 

Nå er det bare 9 timer til eksamen starter, så trur eg må få meg litt søvn. God natt!

 

JIPPI!

Lenke til kommentar
Lykke til med muntelig surbz00r, og ikkje minst med dama. Mitt tips er å kjøre på før du skal i militæret, så kan du reise heim på perm for å pleie forholdet:)

8784931[/snapback]

Høres ut som en plan. Som forøvrig allerede var min plan :)

Dessuten har jeg bursdag i dag!

Lenke til kommentar

Jeg er også sinnsykt glad for tida :D For engangs skyld er det skikkelig varmt i Norge, jeg og en jente har noe på gang og jeg er ferdig med alle prøvene på hele grunnskolen :D WOOT!!

 

Mere: Bandet mitt har begynt å få progresjon igjen, og et av yndlings banda har akkurat sleppet ny CD :)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...