kbkjetil Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Nå har jeg blit 16 år å vil ha moped har veldig lyst på Rieju mrx, men så er det denne pro utgaven da.. den er jo sykt rå, men er den vert å betale litt meir for? hva er egentlig forskjellen?
Evil-Duck Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 forskjellen ligger vel for det meste i utsenede , og litt kraftigere dempere og så er det vel turteller , men motoren er den samme . så jeg mener det ikke er vert det , men det er du som mener det er verdt det eller ikke
kbkjetil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 forskjellen ligger vel for det meste i utsenede , og litt kraftigere dempere og så er det vel turteller , men motoren er den samme . så jeg mener det ikke er vert det , men det er du som mener det er verdt det eller ikke 8779709[/snapback] takker for svar:)
ekwathne Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 MRX Pro er utstyrt med solide Wave bremseskiver. Lilla sylinder kjennetegner pro versjonen. Rieju MRX og SMX er de eneste mopedene i sin klasse med PRS demping (Progressive Racing System).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå