Gå til innhold

Aopen 1557-G rebootar seg/får bluescreen


Anbefalte innlegg

Denne skulle kanskje vore posta i "maskinen fungerer ikke", men sidan eg veit at fleire som les på laptop-forumet har erfaring med 1557, så postar eg her, så får heller ein sint moderator flytte tråden om han synest det er upassande.

 

Problemet: Min Aopen 1557-G har dei siste dagane fått mykje bluescreen i XP, med påfølgande reboot. Det er ikkje så lett å peike på kva som gjer at den restartar seg, det einaste eg har lagt merke til er at den av ein eller annan grunn ikkje likar at eg går inn på gmail.com via Opera.

 

Eg tenkte jo at ein re-format ville gjere susen (ca eit år sidan sist), så eg sette i gong med det, og då reboota den under installasjon, eller rettare sagt under formatering av systempartisjonen. Det funka derimot å bruke quickformat, så eg fekk til slutt installert XP. Så no har eg fresh installasjon av XP, og problemet er der framleis. No får eg bluescreen blant anna kvar gong eg set i ein usb-minnepinne.

 

Kva eg har prøvd: Eg tenkte det kunne vere eit varmeproblem (vifta går ofte på fullt for tida), så eg prøvde å ta ut vifta for å sjå om det vart verre. Det som skjedde då var at PCen vart meir stabil (dog framleis ikkje stabil nok). Så det trur eg vi kan utelukke.

 

Eg prøvde så å ta ut ei og ei minnebrikke, og starte PCen med alle moglege konfigurasjonar av dei to brikkene, utan at det hjalp.

 

Så kva er det som kan vere årsaka til dette? Utanom varme- eller minneproblem, så er eg blank. Forslag mottagast med stor takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har renska ut det som fanst av støv på kjøleribba (temmeleg mykje, faktisk), utan at det hjalp. PCen kjørte faktisk ganske stabilt utan vifte i det heile tatt, så problemet er ganske sikkert ikkje varmerelatert.

8776710[/snapback]

 

Japp. Hadde det vært det så hadde vifta vært hysterisk til enhver tid, og det hadde du merket :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...