Gå til innhold

gleder du deg til Guild wars 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

nå har jeg bestemt meg for å slutte med WoW og gå over på guild wars, skal få meg nightfall og den andre . mens jeg venter på at guild wars 2 og Age of conan kommer ut.

 

men hva tror dere de har gjort med guild wars 2 til å få det bedre? det tenker jeg på mye. det syns at de kunne gjøre pvpen mye bedre og ha et sted der du kan kjøpe ting fra andre ... som i WoW AH. men tror dere at de skal utvikle grafikken mer på Guild wars 2?.

Lenke til kommentar
PvP delen på GW er jo blant de beste, så trenger vel ikke gjøre så mye forskjellig der.

Håper de beholder den gode gamle skillbaren med plass til 8 skills. Likte det strategiske elementet som det førte med seg.

8878158[/snapback]

Om de ikke beholder skillbaren så kjøper jeg ikke Guild Wars 2 :)

Lenke til kommentar

jeg sa jo " gleder DU deg til guild wars 2 " et spørsmål om gjør du det eller ikke. og hvorfor skal vi ikke se noe om hva VI tror kommer til å skje hva de vi gjøre med spille skal de utvikle PVP mer eller ikke eller utvirkle grafikken .

 

ikke vær negativ nå da sier det seg slev at du ikke gleder deg til Guild wars 2

Lenke til kommentar
skal det ikke komme i 2008 a? :ph34r:

8883511[/snapback]

 

Beta starter i 2008 (altså kanskje i desember). Det betyr at med eventuelle forsinkelser trenger det ikke komme ut før i 2009/10.

 

For å være pessimistisk :thumbup:

8884594[/snapback]

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

plaync you mother fucker noobs :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...