Gå til innhold

Demo av BRA, NYTT spill for Linux! Kjøp og støtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

spillet er skrevet i SDL, som fokuserer på blant annet kryss-plattform tilgjengelighet. SDL er brukt i en god del spill som også har Linux klient, blant annet Neverwinter Nights(1). Siden SDL er brukt her så trur jeg koden er stort sett den samme, tviler på at det er over 30 linjer som er anderledes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Demoen fungerte bortimot prikkfritt på min Feisty Fawn. Litt hakking i lyden, men ikke noe ellers. Litt Half Life 2 følelse over det. Ikke sikkert jeg kjøper, men spennende at det går denne veien. Håper andre følger etter.

Mvh Meg.

8794937[/snapback]

130 kroner burde du da ha råd til vel. Jo fler som kjøper jo større sjanse for fler native spill til linux :)

8795757[/snapback]

Det har du vel litt rett i, skal man få spillutviklere og investorer til å høre på, er det vel bare penger som fungerer. Grave i lommeboka.......

Mvh Meg.

Skrevet

Skal kjøpe meg spillet dagen jeg får penger. Håper ikke jeg ødelegger noe for noen nå. Men kanskje det finnes flere løsninger på ting i spillet. Har bare spilt demoen foreløpig, men kanskje prøve å kaste stein på hunden der demoen slutter :) (Istedenfor å slå den med hammeren)

Det var nok til å få meg til å virkelig lure på hva som skjer videre :)

En stor takk til alle som lager kryssplattfom spill :thumbup:

Skrevet
Ja, helvete som jeg skvatt da den hunden kom forresten. jaja, får kjøre spillet og denge den :D

8817276[/snapback]

Da er vi 2. Liker ikke akkurat dyremishandling. Men den bikkja der........ :D

Skrevet

Hehe, vanligvis er jeg nok ikke helt glad i dyremisshandling jeg heller. Men når den forsøker å skremme livet av meg mens jeg sitter fredelig og rolig på ett mørkt rom og spiller pc, da er jeg ikke nådig lenger!

Skrevet

Er sinnsykt happy for at de ikke lagde en demo der man etter for.eks 30 minutter fikk en melding om kjøp spillet og prøv videre. Denne måten å gjøre det på er mye bedre. Sitter fortsatt å tenker på hvordan dette skal fortsette, selv om det begynner å bli en del dager siden jeg møtte den j**** bikkja i den trange mørke gangen :)

Og prisen på spillet er kjempebra. Håper de selger i bøtter og spann. Så sinnsykt digg å få noe annet servert en fps spill. Begynner å bli en smule lei.

Må bare nevne det en gang til. Ta en kikk på ubuntu gamers arena linken i signaturen min. Det kommer bare mer og mer native spill til linux. :thumbup: til alle som satser nå istedenfor å bare sitte på gjerdet å vente. For som kjent da skjer det lite :)

Skrevet

Håper utviklere som disse gutta her gjør det bra. Små gutter i ett stort marked, hvor DX og microsoft plattformer regjerer, som faktisk lager spill som fungerer native på både linux og mac også fortjener å gjøre det bra.

Likte linken i signaturen din også. Mange fete spill der.

Skrevet

Artificial Intelligence og de andre fra ubuntuforums som driver siden gjør en bra jobb med å få med seg det meste som skjer innen spill og linux. Gamers at heart :)

Nye native spill for linux har det blitt veldig mye mer av bare det siste året :) (godt for oss som ikke har lyst til å kjøre spill som administrator og masse annet drit som skal bruke ressursene som skal brukes til å kjøre spillet best mulig. Mikkesoft V**** :D )

Skrevet

grøsss...

Får jo frysninger av å spille det, har aldri hatt en sånn ekkel følelse av å spille ett spill før... holder jo på å dø på meg :p Var skummelt å sloss mot den hunden...

Tror eg må få gjort sånn at man kan save når man vil :p orker ikke denne torturen her mer, går alt for hardt utover nervene mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...