Skinney Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 spillet er skrevet i SDL, som fokuserer på blant annet kryss-plattform tilgjengelighet. SDL er brukt i en god del spill som også har Linux klient, blant annet Neverwinter Nights(1). Siden SDL er brukt her så trur jeg koden er stort sett den samme, tviler på at det er over 30 linjer som er anderledes...
sirtommen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg skal prøve spillet... Kan godt hende jeg kjøper spiller hvis det er bra
RolloThomasi Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Virka fett det der, men helt ærlig så makter ikke nervene mine flere headcrabs.
Frysning Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Imponert av hva man kan oppnå med SDL og programmering på hobbybasis.
atlef Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Demoen fungerte bortimot prikkfritt på min Feisty Fawn. Litt hakking i lyden, men ikke noe ellers. Litt Half Life 2 følelse over det. Ikke sikkert jeg kjøper, men spennende at det går denne veien. Håper andre følger etter. Mvh Meg. 8794937[/snapback] 130 kroner burde du da ha råd til vel. Jo fler som kjøper jo større sjanse for fler native spill til linux 8795757[/snapback] Det har du vel litt rett i, skal man få spillutviklere og investorer til å høre på, er det vel bare penger som fungerer. Grave i lommeboka....... Mvh Meg.
Mapster Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Kjøpte spillet igår, satan! Er jo skikkelig skummelt, måtte gi meg å spille i går natt
NevroMance Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det der var ett sjukt skummelt spill. Ganske underholdende, så blir vel til at jeg kjøper det tenker jeg.
rocknrolf77 Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Skal kjøpe meg spillet dagen jeg får penger. Håper ikke jeg ødelegger noe for noen nå. Men kanskje det finnes flere løsninger på ting i spillet. Har bare spilt demoen foreløpig, men kanskje prøve å kaste stein på hunden der demoen slutter (Istedenfor å slå den med hammeren) Det var nok til å få meg til å virkelig lure på hva som skjer videre En stor takk til alle som lager kryssplattfom spill
NevroMance Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Ja, helvete som jeg skvatt da den hunden kom forresten. jaja, får kjøre spillet og denge den
rocknrolf77 Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Ja, helvete som jeg skvatt da den hunden kom forresten. jaja, får kjøre spillet og denge den 8817276[/snapback] Da er vi 2. Liker ikke akkurat dyremishandling. Men den bikkja der........
NevroMance Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, vanligvis er jeg nok ikke helt glad i dyremisshandling jeg heller. Men når den forsøker å skremme livet av meg mens jeg sitter fredelig og rolig på ett mørkt rom og spiller pc, da er jeg ikke nådig lenger!
rocknrolf77 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Er sinnsykt happy for at de ikke lagde en demo der man etter for.eks 30 minutter fikk en melding om kjøp spillet og prøv videre. Denne måten å gjøre det på er mye bedre. Sitter fortsatt å tenker på hvordan dette skal fortsette, selv om det begynner å bli en del dager siden jeg møtte den j**** bikkja i den trange mørke gangen Og prisen på spillet er kjempebra. Håper de selger i bøtter og spann. Så sinnsykt digg å få noe annet servert en fps spill. Begynner å bli en smule lei. Må bare nevne det en gang til. Ta en kikk på ubuntu gamers arena linken i signaturen min. Det kommer bare mer og mer native spill til linux. til alle som satser nå istedenfor å bare sitte på gjerdet å vente. For som kjent da skjer det lite
NevroMance Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Håper utviklere som disse gutta her gjør det bra. Små gutter i ett stort marked, hvor DX og microsoft plattformer regjerer, som faktisk lager spill som fungerer native på både linux og mac også fortjener å gjøre det bra. Likte linken i signaturen din også. Mange fete spill der.
rocknrolf77 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Artificial Intelligence og de andre fra ubuntuforums som driver siden gjør en bra jobb med å få med seg det meste som skjer innen spill og linux. Gamers at heart Nye native spill for linux har det blitt veldig mye mer av bare det siste året (godt for oss som ikke har lyst til å kjøre spill som administrator og masse annet drit som skal bruke ressursene som skal brukes til å kjøre spillet best mulig. Mikkesoft V**** )
Frysning Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg får bare fragmenteringsfeil, vil det si at Arch er en distro jeg kan utelukke?
Frysning Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 spillet fungerte for meg i Arch Linux... 8822282[/snapback] Så man får minnesegment-feil, hvis systemet ikke er configurert skikkelig?
Mapster Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 grøsss... Får jo frysninger av å spille det, har aldri hatt en sånn ekkel følelse av å spille ett spill før... holder jo på å dø på meg Var skummelt å sloss mot den hunden... Tror eg må få gjort sånn at man kan save når man vil orker ikke denne torturen her mer, går alt for hardt utover nervene mine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå