Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sinnsyk i søvne etter fylla


Gjest monkey___

Anbefalte innlegg

Gjest monkey___

Har et ganske skremmende problem, jeg blir ofte ganske rar etter å ha sovna når jeg er full. I natt hadde jeg kjæresten min våkna av at jeg lå og skrek og generelt sett var helt ape etter jeg hadde sovnet. Hun prøvde å vekke meg, men det var vist helt umulig. Hun begynte å klappe til meg i ansiktet, og da ga jeg meg i noen minutter. Så begynte jeg å jokke på ryggen hennes og holdt henne fast, men hun fikk kastet meg inn i veggen. Jeg åpnet heller aldri øyene. Da gikk hun å la seg på sofaen heldigvis... Jeg vet at jeg har gjort det før også, hvertfall delen med skriking.

 

Vet det høres latterlig ut, men jeg synes det er jævla skummelt at jeg ikke husker en dritt, og at jeg er i stand til å gjøre sånne ting i "søvne".

 

Noen som har opplevd det samme/vet hva som feiler meg?:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor "full" er du når du er full? Hvor mye har du drukket og hvor mye husker du av begivenheter frem til du sovner?

 

Og hvor ofte er ofte? Hver gang? en gang i blant?

 

Hvilke andre ting har du gjort når dette intreffer?

 

Det høres ganske farlig ut i mine ører dette, spesielt om du skulle bli mer aggressiv enn det du beskriver her. Jeg vet ikke om jeg hadde tatt sjangsen på hverken å legge meg full hvis jeg var deg eller legge meg ved siden av deg om jeg var jente/kjæresten din.

 

Mitt forslag er å oppsøke medisinsk personell.

Lenke til kommentar
Så begynte jeg å jokke på ryggen hennes og holdt henne fast, men hun fikk kastet meg inn i veggen.

8770643[/snapback]

Å, du var bare kåt, altså?

 

Drikk mindre. Drikk øl, ikke sprit. Drikk sprit, ikke øl. Ikke bland alkoholsorter (hvis du skjønte). Ikke drikk. Pass på å drikke vann før du legger deg. Kanskje spise litt også. Prøve andre undergrunnssubstanser.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg sliter en del med søvngåing, og jeg vet at alkohol kan forsterke det.

 

I min liste over erfaringer kan jeg nevne utskjelling av god venn og halvveis ramponering av en stue, men ingen av gangene var alkohol innblandet.

En gang jeg drakk derimot, kom jeg relativt tidlig hjem, og far satt fremdeles og så på TV. Jeg la meg sporenstreks, men sto senere opp og holdt en 2minutters danseforestilling for han i søvne. UTROLIGGGGG FLAUT i etterkant :love:

 

må bare si at det er utrolig pinlig å slite med sånne ting i søvne, men det går som regel bra, så lenge man sovner stille og rolig i sin egen seng

 

poenget mitt var bare at du ikke nødvendigvis er mental, selv om du kanskje føler deg litt rar

Lenke til kommentar

Det å oppføre seg merkelig i søvne, har ingenting med psykose og galskap å gjøre! Begynner du med dette i våken tilstand, så har du et problem! :D

 

Alkohol kan også gjøre folk som ikke går i søvne rimelig tullete når de skal sove av seg rusen. Husk at du sover og i tillegg så er du ruset. Ikke så rart at det av og til kan bli "litt show" av det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...