Gå til innhold

Har N6230, vil ha lignende men ny


Anbefalte innlegg

Har en nokia 6230 og har vært superfornøyd med den så lenge jeg har hatt den.

Kjøpte en k800i men den var bare helt feil for min del, altfor stor, treig og dårlig til å skrive meldinger, og må lade den altforofte. Eneste bra med den var kameraet.

 

Så jeg ser rettogslett etter en nyere telefon som er på størrelse med 6230, sånn at du kan ha den i lomma, ha kjappe menyer og er GOD Å SKRIVE MELDINGER MED.

Bra kamera er også et pluss, men trenger ikke noe ultrasonic 10mpix med superflash kamera egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil sterkt anbefale Nokia 6300. Den vil nok være en meget fin telefon ihht til de spesifikasjonene du sier at du ønsker.

 

Fikk terningkast 5 i Amobils egen test - http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/nokia_6300/37799

Vi mener Nokia med 6300 har truffet spikeren på hodet. De har laget en telefon som både ser eksklusiv ut, har funksjoner og muligheter og som er enkel å bruke for de aller fleste.
Lenke til kommentar
Har en nokia 6230 og har vært superfornøyd med den så lenge jeg har hatt den.

Kjøpte en k800i men den var bare helt feil for min del, altfor stor, treig og dårlig til å skrive meldinger, og må lade den altforofte. Eneste bra med den var kameraet.

 

Så jeg ser rettogslett etter en nyere telefon som er på størrelse med 6230, sånn at du kan ha den i lomma, ha kjappe menyer og er GOD Å SKRIVE MELDINGER MED.

Bra kamera er også et pluss, men trenger ikke noe ultrasonic 10mpix med superflash kamera egentlig.

8769469[/snapback]

*støtter at 6300 passer til kriteriene du lister opp..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

det var en forferdelig dårlig erfaring med det SE liksom skal være god på?

hva var problemet med mldskriving, og slo du av 3g?

edit: glemte det viktigste*..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
jeg har hørt at 6300 har jævlig dårlig batterilevetid?

8773478[/snapback]

 

Vilt tips: Hvis det var 6230 standard du hadde (og var veldig fornøyd) er kanskje den enkleste og mykeste overgangen til en noe bedre og oppdatert telefon en 6230i?

Var veldig fornøyd med den selv.. riktignok et par år siden jeg brukte den fast, men.. :innocent: jeg er jo et teknofreak så :blush:

Det er en forbedret versjon av den du (muligens) hadde, bare bedre skjerm, kamera (1,3 mpix).. husker ikke resten.

Har fremdeles en liggende i skuffen i tilfelle jeg skulle bryte sammen og bli nostalgisk. :D

Lenke til kommentar

jeg har 6230i.. det som er teit uansett er at den koster kanskje 300kr mindre enn en 6300 :p butikkene er ikke så flinke på å sette ned prisene på gamle mobiler gett.

 

men jeg har sett litt på 6300 og den ser jo jævla fin ut da. men så var det batteriet :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...