Gå til innhold

Ultraportabelt fra Lenovo


Anbefalte innlegg

X60 tablet har vel mulighet for 3G-modul også så vidt jeg skjønner. (Min driver nemlig å maser om at det er en oppdatering til dette tilgjengelig... :p )

 

Ellers så er jeg enig med dem som synes at Trackpoint er tingen. Du beveger knapt på hånden når du bruker denne i motsetning til touchpads der du jo må peke deg grønn for å navigere. (Da spesielt på skjermer med høy oppløsning...) Tror ikke det er uten grunn at jeg aldri har hatt antydning til musesyke. Har brukt IBM (og Trackpoint) siden slutten av nittitallet.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er godt å se at noen fortsatt bruker den lille røde "tappen" til å navigere, og ikke den grufulle touchpad'en...

 

Noen som vet om noen andre produsenter som fortsatt bruker den? Mener å huske at Toshiba hadde det, men har ikke sett det i det siste.

8762936[/snapback]

 

Fujitsu-Siemens sine litt dyrere ("bedrifts-")modeller hadde det hvertfall for 2 år siden, da jeg kjøpte min S7010 eller hva nå numeret var på den..

Endret av Oslo_erik
Lenke til kommentar

Hei, denne ser vel bra ut?

Er dette en bra deal for en som (bokstavelig talt) har brent seg på en Qosmio som er altfor stor og varm med elendig batterilevetid? Ser etter en liten, hendig og nett maskin som lever lenge på batteriet og er stødig og sterk. Den må adlyde raskt for en som bruker en del programmer samtidig, men ikke spiller særlig spill.

esil

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Med 4 cell batteriet har den vel rundt middels batteritid (2-3 timer). 8 cell derimot kan du jobbe nesten en hel arbeidsdag uten å bytte batteri (batterioptimalisert vel og merke).

 

Er du vant med høy oppløsning skal du vite at den kun har 1024x768, men jeg synes det passer bra til skjermstørrelsen. Høyere oppløsning kunne fort blitt litt smått. Hvis du da ikke går for tablet versjonen som er tilgjengelig med SXGA+.

 

Håper Lenovo snart får ut fingeren og leverer de med SSD'er.

Endret av nogen
Lenke til kommentar

Dette er ganske off topic, men her er en liste over de fleste grafikkort for bærbare.

(Litt interesangt å se de nye DX10-kortene, der Mobility Radeon HD 2600 XT ligger endel foran GeForce 8600M GT (4002 mot 3323 3DMark 06))

 

Tilbake til Lenovo X61. Det er tydelig at dette fortsatt er beregnet på bedriftsmarkede når man ser prisene. Veiledene koster en X61 Tablet 17687,50 kr, da med 1GB ram, Intel Core 2 Duo L7500 (1,6GHz), 120GB HD, og ett 4-cellers batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...