Gå til innhold

splinter cell conviction tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg veldig til dette. Tror det kan bli spennende. Syntes det er mer positivt enn negativt at de tester en ny vri i spillet.

8774041[/snapback]

 

Enig, syns faktisk de har funnet en meget kul vri på spillet. :dribble:

8774079[/snapback]

 

 

alti kjekt me no nytt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gleder meg enormt til det gis ut :) Det eneste jeg er usikker på angående slutten på Double Agent. Du kan jo velge story der. Drepe Lamert, eller ikke drepe. Så hvordan skal storyen i Conviction være mon tro? Med en gang du skal launche spillet så kommer det en popup i spillet "Did you kill Lambert or not? Please choose Yes or No" :!:

 

Uansett, gleder meg som en liten unge :dribble:

Lenke til kommentar

Istadenfor å potensielt 'øydeleggje' Sam Fisher sin legacy, kvifor ikkje lage ein ny IP - berre i same genre? Er stygt redd for at dette spelet kjem til å backfire.

 

Sjå f.eks i videoane, når han kastar eit bord, eller kliner til nokon, dei fyk jo vegg imellom. Virkar som om dette her blir eit godt eksempel på 'hastverk er lastverk'.

Lenke til kommentar
Gleder meg enormt til det gis ut :)  Det eneste jeg er usikker på angående slutten på Double Agent. Du kan jo velge story der. Drepe Lamert, eller ikke drepe. Så hvordan skal storyen i Conviction være mon tro? Med en gang du skal launche spillet så kommer det en popup i spillet "Did you kill Lambert or not? Please choose Yes or No" :!:

 

Uansett, gleder meg som en liten unge :dribble:

9125300[/snapback]

 

 

Spoiler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
lurer litt på om splinter cell noen gang blir sit gamle eg igjen der du lekker deg i mørket?

9220420[/snapback]

 

For å holde på folks interesse over tid, må man en eller annen gang ta en liten vending, noe jeg tror er lurt med denne tittelen. Skal ikke se bort i fra at fremtidige SC spill vil omhandle Sam slik vi normalt kjenner ham.

Lenke til kommentar

Jeg hater Microsoft..XP er så og si greit, men taktikken deres. Kjøpe alt.. Dette irriterer meg nådeløst. :mad: Og å la et produkt bli eksklusivt synes jeg også er noe tull.

Har du kjøpt det så burde du få hele pakken. Men igjen..Så gleder jeg meg utrolig til det blir gitt ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...