Gå til innhold

Trenger hjelp med og finne den beste PvP classen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg vil ha en PvP classe som ruler i world of warcraft, jeg vil være en classe som mange frykter men jeg har en healer vedsiden av meg, det er kompisen min, men vil ha en ownage class. :hmm: please hjelp meg :D

Endret av Emil-hr
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Foreslår at du gidder å bruke søkefunksjonen!

info: det blir som å spørre hvilket valg som er best i stein saks papir...

8757937[/snapback]

hva mener du da?

Skrevet (endret)

men kompisen min er holy priest, men vi diskuterer hva jeg må være for og være 2 og drepe ca. 5 om gangen alene vi 2 i PvP :!: men hvis jeg skal være warlock hvilken talent/ hvis jeg skal være warrior hvilken talent? :shrug:

Endret av Emil-hr
Skrevet
men kompisen min er holy priest, men vi diskuterer hva jeg må være for og være 2 og drepe ca. 5 om gangen alene vi 2 i PvP :!: men hvis jeg skal være warlock hvilken talent/ hvis jeg skal være warrior hvilken talent? :shrug:

8758083[/snapback]

Å drepe andre playere er ikke det samme som å drepe mobs..

Din kompis som er holy priest kan lett bli drept, og da er det gjort..

Du kan ikke "holde" aggro på playere.

Skrevet

Du blir ikke god i pvp av å velge riktig klasse...

Se noen pvp filmer. Se av flere klasser. Du finner mange bra på warcraftmovies.com, men husk på at folk gjerne legger ut filmer som de er litt "udødelige" i.

Skrevet

Som mage tar jeg lett mange samtidig med likt gear, samme med warlocken. Som rogue sleit jeg litt mer mot flere. Priest og pala er veldig lette å drepe, silencer priesten så er det gg. Pala + Warrior er ganske hard hvis de har bra gear og kan spille.

Skrevet

Er ganske over-og-ut med locken hvis du dispeller en shadow spell fra han og da. Det har jeg måtte lære på den harde måten da jeg fant ut hvor lenge silencen varte : p

Skrevet
Det gjelder kun unstable trigger da. :p

Affliction er ikke så nice i PvP etter hva jeg har erfart.

8758763[/snapback]

Affliction er jo rått da ^^ Men.. pleier å caste Soul Fire eller noe mot mages hvis jeg møter noen. Da er det jo fritt frem med shadow spells. Hvis de dispeller da :hrm:

Skrevet

Affliction locks tåler veldig lite, har gått litt arena med en warlock med 10k hp, han ble nuka på 123 mot to dps classes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...