Gå til innhold

Nytt design for Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske pent, men veldig dumt å ha "banner" med i filnavn og id'er på forsiden. Det er vel ganske vanlig å ha adblock på sånt. Hos meg medførte i alle fall dette at hovedfeltet mitt på siden ble blankt så lenge jeg ikke skrudde av Adblock Plus i Firefox 2.0.0.4.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Fire ting jeg vil påpeke:

1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP)

2) "Logg Inn", "Søk" og "Kjøp" -knappene var ikke pene, og kræsja totalt med resten av designet. Farger er fint, men ikke formen

3) Det grå feltet i bunn (footeren) ble for lyst synes jeg. Eventuelt burde dere gjøre avslutningen på innholdet på en annen måte.

4) Teksten og ikonene i bunn er ikke midtstilt.

 

Ellers er dette en veldig god start, og jeg tror dette kan bli virkelig bra!

Lenke til kommentar

Svarte delen var min favoritt, blir mindre sliten i øynene av det (og dermed ser ihvertfall jeg lenger på utvalget)..

 

Nå burde det klart være feiring da!

25% avslag på alt i helgen :D

 

 

EDIT: litt småklager må man jo også ha:

 

*Handlevogn burde vise mer tekst på vareforklaring.

*En ting jeg ofte savner (som enkelte andre butikker har) er flere underkaterogier, så man får skilt ut f.eks Nvidia og ATI skjermkort, og core2duo ready hovedkort fra resten osv/ol..

*Valg av antall produkter som vises i listen av varer, og i tillegg få bilder et hakk opp i størrelse om man vil det hadde vært genialt.

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Fire ting jeg vil påpeke:

1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP)

8754974[/snapback]

 

Ser fint ut når jeg har på AdBlock, men da er det jo ikke så mye innhold igjen på siden heller :D

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...