Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg så godt så ferdig mer min 200sx.. En del forandringer siden sist gang!

Liker denne bilen.. Må bare finne skikkelig tuning oppsett til den.. Har ca 880Hk i den, så den flytter seg hvertfall.. :p

news144.jpg

news142.jpg

news143.jpg

news14.jpg

 

Da må jeg finne en ny bil å rive meg løs på! Ble nesten mer hekta av dette en selve kjøringa til tider! :p

Lenke til kommentar
Jævlig fin bil DarkerGlow!

 

btw, er det mulig å forandre på målenhetene, f.eks på Forza 1 hvis man skulle ha Km/t så måtte man ha kW isteden for BHP.

 

Er det mulig å få BHP og KM/T?

8844411[/snapback]

 

Nei, det er ikke mulig.

Liten detalj, men det plager meg og! :hrm:

Lenke til kommentar

Se, Enzo'en min kan fly :!: Knipsa fra karrierrerunden på Ringen med opptil 600 HK biler. Litt skabbete er den i lakken her på andre runden, men fy f* for ei kjerre. hvis disse bilspilla/simulatorene er noe å gå etter er dette helt klart verdens beste sportsbil. Maken til kjøreegenskaper må du til F1 for å finne.

 

post-130743-1181676081_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har akkuratt kjøpt spillet, og har et spørsmål. Kan man lakke bilen på noen annen måte enn å bruke div symboler? For hvordan i h##### klarer man da å tegne avanserte ansikter osv som jeg ser på bilder her i denne tråden?

 

Mvh André

8845608[/snapback]

Patient and creativity :thumbup:

Se den her så får du svar.

http://youtube.com/watch?v=_xxu7Jif36w

8845680[/snapback]

 

Herregud så sykt. Folk har for mye tid :)

Lenke til kommentar
Da var jeg sånn litt ferdig med ansiktet på Stewie - paintjoben  :tease:

Tok meg ca en time.. Huff  :no: Jeg gjorde det sikkert på den mest kompliserte måten også  :p Skumle lure øyne på ene siden og vidåpne øyne på den andre. Første "reeeeeelish" paintjobben..

 

Men i svarte! Awesome!

Nå skal jeg sette meg inn i det "layer" systemet jeg også..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...