Gå til innhold

black moras atunement, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk til Karazhan. Står en questgiver der, og du må gjøre questet han gir deg. Tror det er to quests forresten. Resten er lett å forstå, trenger ikke thottbot for å redde deg : p

Skrevet

1) quest fra npc utenfor Kara i Deadwind Pass

2) reising frem og tilbake

3)Shadow lab (siste bsss)

4) Steam Vault (kan skippe alle bossene + Arcatraz (kan skippe alle bossene)

5) Black Morass (pugging BM kan være et mareritt)

Skrevet (endret)

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...240734087&sid=1

Denne tråden er veldig bra, husk at det ikke er drop fra sistebossen i f.eks shadowlabs du skal ha. Men noe som kan ligne på ei lite krukka til venstre for Murmur som når du åpner det viser en lvl70 elite. Når eliten er drept er det bare å loote fragment.

Og før du går Black Morass må du gå Old Hilsbrad Foothills/Durnholde, du begynner med quest helt oppe i caveåpningen i Tanaris for å bli attuned til Black Morass (eller The Dark Portal som instancen også kalles)

Endret av MrSifter
Skrevet
ok funnet ut hvordan jeg får kara atunement men hvordan får man atunment til black moras?

8744292[/snapback]

Du må gjøre ferdig hele OldHillsbrad foothills for og komme deg inn i BlackMoras.

Skrevet

Tenkte meg at det var noe sånt ja.... :roll:

Les over spillereglene, og les quest teksten. Neste gang du spør om noe på forumet, les hva folk faktisk svarer, og les linkene. Du har spurt på nytt 3 ganger her etter å ha fått fullgode svar. Det er rett og slutt uakseptabel oppførsel.

Skrevet
jeg satt på et idiotisk nettverk...pluss jeg har lvla en til 70.

ikke kom å vær så overlegen, spar meg for det tøvet.

8768698[/snapback]

:whistle:

Skrevet
jeg satt på et idiotisk nettverk...pluss jeg har lvla en til 70.

ikke kom å vær så overlegen, spar meg for det tøvet.

8768698[/snapback]

At man har levlet opp en til 70 har ingenting med saken å gjøre. Jeg kan levle opp 4-5 stykk og fortsatt være like grønn om jeg aldri har vært i en instance. Det å lese manualen er faktisk et godt råd uansett, og dermed ikke noe tøv i det hele tatt.

Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å bruke grammatikk på internettforum?

Som mad-arab sa, LES før du spør. Det er bare plagsomt for alle andre når du ikke gjør det.

Skrevet

Hvem er mest arrogant? den arrogant eller den som ignorerer riktig svar gjentatte ganger også går rundt å kaller andre forvirrede forum-medlemmer arrogant fordi de mener svaret allerede har blitt gitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...