qwang Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Noen som har erfaring med batterilevetiden på Nokia E65?
zand Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Helt avhengig av hvor mye man bruker den. Min varer sånn ca 2 døgn med en del bruk av datatrafikk, samtaler og sms. Uten noe særlig bruk har jeg vel kanskje presset ut 4-5 dager av min.
qwang Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Det er da ikke så verst! Noen andre erfaringer med telefonen? Positve og negative? Vet du om det er noen relativt store forskjeller mot Nokia N73? Utenom spesifikasjonene, de er jeg klar over
flaten1 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Herlig telefon. Jeg har hatt min i 2 måneder, og har ikke hatt noe problemer med den. Den lades 2 ganger pr. uke, men så brukes den heller lite til datatrafikk.. Dett er første gangen med skyvetelefon for meg, og jeg synes det fungerer veldig bra. Liten og nett er den også!
Papaja Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Tror jeg lader ca hver 3. dag. Har hatt den drøyt 2 mnd. Bruker den ikke spesielt mye i løpet av dagen. Er godt fornøyd selv om jeg kanskje synes batteritiden kunne vært lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå