Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden


Anbefalte innlegg

Hvis du bor i oslo anbefaller jeg shangerila, men ellers i landet vet jeg ikke.

 

Ta en tur innom en butikk og kjøp litt på innpuls.

9184305[/snapback]

Får gjøre det etter flytting/ferie. Takk for tips. :) Om andre har flere forslag, er de velkomne, valgmuligheter er alltid et pluss.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De

Vannpipe derimot kan jeg ikke huske serlig mange filmer som "disser".

9184305[/snapback]

 

I filmen 300 kan man se masse vannpiper i bakgrunnen :)

9187814[/snapback]

 

Gidder ikke å se igjennom filmen for å finne en scene der de røyker vannpipe i bakrunden, men er gaanske sikker på at jeg ikke satt igjen med intrykket av at de var høye når de sloss.

 

 

Hvorfor skal alle filmer få det til å se ut som at det er kun til narko?

 

Det var det jeg svarte på

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
De

Vannpipe derimot kan jeg ikke huske serlig mange filmer som "disser".

9184305[/snapback]

 

I filmen 300 kan man se masse vannpiper i bakgrunnen :)

9187814[/snapback]

 

Gidder ikke å se igjennom filmen for å finne en scene der de røyker vannpipe i bakrunden, men er gaanske sikker på at jeg ikke satt igjen med intrykket av at de var høye når de sloss.

 

Lenge sida jeg har sett filmen sà jeg husker ikke navna. Nàr han store negeren tilbyr misfosteret masse rikdom i bytte for informasjon om hvordan han kan ta haeren til Leonidas. Da er de inne i et telt. I teltet er det pene damer og vannpiper :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det kan lukte litt drit ja, men om du har viften på full guffe og eventuelt et vindu oppe, bør det være overkommelig. Husk å blåse mye på kullet når det begynner å gløde. Blir litt sot på ovnen, men det er bare å raske vekk senere. ;) Tar evigheter med vanlig lighter da, kanskje stormlighter funker bedre?

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ.

9278148[/snapback]

røyker du vannpipe hver dag over en lengere periode er det sjangse for at du får sopp i lungene.

Det gjelder vel alle typer piper som røyken trekkes gjennom vann...

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ.

9278148[/snapback]

røyker du vannpipe hver dag over en lengere periode er det sjangse for at du får sopp i lungene.

Det gjelder vel alle typer piper som røyken trekkes gjennom vann...

9278470[/snapback]

Ja, var det jeg trodde, men er også usikker på hvilke konsekvenser det får.

En annen ting er om det er så sunt å inhalere gasser og sånt fra sprit, hvis du bruker det.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ.

9278148[/snapback]

 

 

det kan skje hvis du heller vann gjennom slangen og den ikke tørkes ordentlig.. da dannes det mugg som sikkert er farlig og innhalere:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...