nYkk Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg personlig elsker diablo II ( og I). Jeg lurer på om noen har hørt om det kommer til å komme en 3'r av Diablo. Håper det.
J@cob Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Fint at du følger med i spillverdenen. Blizzard har ikke gått ut med noen planer om ett nytt Diablo spill. Ett nytt D spill kommer nok ikke før om en god del år. Først skal de gi ut Starcraft, så leke litt med en xp til wow, så en xp til starcraft og enda en xp til wow. Vi kjenner Blizzard, de tar den tiden de trenger, og litt mer. Det er derfor vi elsker dem
nYkk Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Fint at du følger med i spillverdenen. Jo takk takk Diablo II begynner å bli ganske gammelt å starcraft 2 har de jo holdt på med lenge( vet ikke sikkert) Har de brukt alle de åra til å skape SC2 eller er det bare meg? Har så inderlig lyst på Diablo 3 hvis det kommer!! Krysse fingrene på at det kommer snart
Smirnoff Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Du kan jo alltids sende dem en mase-email, du er vel helt sikkert ikke den eneste som vil ha Diablo 3.
J@cob Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Diablo II begynner å bli ganske gammelt å starcraft 2 har de jo holdt på med lenge( vet ikke sikkert)Har de brukt alle de åra til å skape SC2 eller er det bare meg? Har så inderlig lyst på Diablo 3 hvis det kommer!! Krysse fingrene på at det kommer snart 8744782[/snapback] Ehhh, SC2 ble kungjort for en uke siden omtrent?
wise Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 SC2 har vært under utvikling siden 2003. Hellgate: London regnes som en åndelig oppfølger til Diablo, og kommer til høsten.
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Diablo 3 kommer nok om 5-6 år... Hvis de ikke produserer 2 spill samtidig, og har holdt d3 a secret Endret 30. mai 2007 av Bruktbilen
ashwa Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Diablo 3 kommer nok om 5-6 år... Hvis de ikke produserer 2 spill samtidig, og har holdt d3 a secret 8745086[/snapback] Diablo teamet jobber visst ikke lengre i blizzard så det blir melking om dem lager nytt diablo.. diablo folka lager ett nytt fps\rpg greier i med diablopreg, Hellgate: london heter det..
snoemann Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 BlizzCon Anyone? Jeg har et ørlige håp om D3 der... selvom håpet er veldig lite... så er det der
Neppe Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hellgate: London regnes som en åndelig oppfølger til Diablo, og kommer til høsten. 8745053[/snapback] Kan jaggu ikke se mange likheter mellom Diablo og Hellgate. De ser etter alt og dømme, veldig forskjellige ut. Titan Quest er jo blitt et solid alternativ (Etter patchene). Og det med Starcraft 2 viser jo at Blizzard holder på det LENGE. Så hvem vet. Endret 31. mai 2007 av Neppe
Steelrose Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Nå er det jo ikke lenge siden Blizzard etterlyste en ny Lead 3D Environment Artist. Kanskje det er fordi de jobber med layout for D3? "Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments." Det er klart det kan være til SCII også, men jeg liker å tro at Blizzard jobber med flere spilltitler på samme tid.
johncl Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Diablo II har også vært en av mine store favoritter og etter lengre pause ble interessen for det livet opp igjen - men dette var før de slapp WoW som har vært det jeg har spilt de 2 siste årene (trodde aldri jeg ville bli så hektet). Jeg håper også at en Diablo 3 er på trappene, selv om store deler av teamet er vandret andre steder. Det spørs jo da om Hellgate: London virkelig blir en verdig "oppfølger". Forøvrig kunne jeg gjerne også tenke meg å prøve Titan Quest. Har man samme muligheter til å spille online og trade med andre? Det var en av tingene som gjorde D2 interessant nemlig. Som et vanlig offline spill er det ikke fullt så gøy.
PanzerLoco Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Forøvrig kunne jeg gjerne også tenke meg å prøve Titan Quest. Har man samme muligheter til å spille online og trade med andre? Det var en av tingene som gjorde D2 interessant nemlig. Som et vanlig offline spill er det ikke fullt så gøy. Ja det kan man! Er et veldig likt system på dei to spelene berre å google litt etter bilder av Titans Quest så finner du nok svar på det meste
Bruktbilen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Velg barb så kan du klare spillet uten å konsentrere deg... Velger du sorc så blir du eid. "Veldig gøy"
PcT Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Diablo 3 kommer nok om 5-6 år... Hvis de ikke produserer 2 spill samtidig, og har holdt d3 a secret 8745086[/snapback] Diablo teamet jobber visst ikke lengre i blizzard så det blir melking om dem lager nytt diablo.. diablo folka lager ett nytt fps\rpg greier i med diablopreg, Hellgate: london heter det.. 8746060[/snapback] En stor del av folka ja (30-40%) men resten er i Blizzard. (Bare for fakta, Blizzard har 3-4 spill de jobber med som ikke er annonsert, dette er veldig vanlig i spillverden, fordi om de annonserer tidlig kan det ende opp som sc:ghost osv) Blizzard har announcet at de skal fortsette på diablo serien, og at det IKKE skal bli med enn et tiår mellom diablo 2 og 3. (Dette sa de @ tbc lauch i uk) En kan forvente et diablo mmo, pga blizzard ansetter nye mmo devs. Men kan godt hende at du må vente 2-3 år før de announcer det og deretter 2++ år før release
Bruktbilen Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Blir nok å ta d3 på singel player før jeg rører online, evt få med et par venner og spille sånn, bare ikke public.
nYkk Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Takker for alle svar Håper virkelig det kommer mens jeg er i dataverdenen!! Jaja, få sette opp farta litt de da^^,
Mr_Wood Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Heisann, jeg fant noe som kan starte rykte for ett Diablo 3 spill. Jeg driver å leser en bok som heter "Birthright" og er den første boken i The Sin War serien av Richard A. Knaak. Sitter her å leser ett intervju med karen, og ett av spørsmålene går som følger: How much of the book is creation of yours, and how involved is Chris Metzen behind the canon storyline of Diablo: The Sin War Trilogy? Do you think the ramifications of this book impact in the storyline of Diablo 3 the game? og svare ble som følger: This is a pure collaboration between myself and Chris Metzen/Blizzard. All that is written is passed by him and the others there. This will be canon and has adjusted earlier info. The ramifications here will be used for any future project ... and I ain't writing for a dead game. Så, hva tror dere folkens? P.S. Han hinter også til det samme lengre nede på siden. Deathshade|EU (han som spør)So ... Diablo 3? Knaak (svar) I am not writing for a dead world ... but a world with dead. 'nuff said! Kilde: http://www.blizzplanet.com/content/601/ Endret 4. juli 2007 av Mr_Wood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå