Gå til innhold

Hvilken server bør jeg velge i LOTRO?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ville jeg gå for RP serveren Laurelin. Tror det er en god del norske der. Det er RP, selv om du ikke er begeistret for det ville jeg anbefale det. Antallet idioter synker dramatisk pågrunn av det, og believe me, det finnes en god del idioter i spillet.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg spiller på Laurelin, det er RP mye bedre uten alle som har navn som etterligner ringenes herre(møtte en som het Areagorn på Snowbourn).

8805832[/snapback]

Jeg spilte en liten stund på Snowbourn. Det var helt til jeg oppdaget at annahver som jeg møtte på hadde navn som Plegolas, Aregorn, Lagolas og Grimli... Det tok ikke lang tid før jeg hoppet over til Laurelin, gitt. ;)

Lenke til kommentar

gå for laurelin du, 75% av nordmenna ca spiller der, veldig voksent miljø der. fleste personene er 20+ alder når jeg sier de fleste mener jeg 80-90%,

men vis du er en person som liker å si plzzz, lol , rofl leet osv hold deg unna, folk klikker vis du oppfører deg som en idiot.

 

 

personlig liker jeg ikke rp men valgte likevel denne serveren pga

- høy gjenomsnitt alder på spillere.

- generelt mye folk som har spillte mmo før.

- en del norske

-hjelpsomme spillere som ikke er redd for å hjelpe en medspiller.

- er også slik att vis en spiller har bestemt seg for å bli med i en instance- elite quest fullfører han noe de ikke pleide å gjøre i wow alltid.

 

vis noen vil ta kontakt er jeg en 36 burglar på laurelin , ( er ikke intresert i å booste folk eller gi bort penger for øyeblikket. men bare å ta kontakt vis noe ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...