beachboy Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hei Noen kloke hoder der ute som vet hvorfor denne ikke vil avslutte når jeg skrur av maskinen? Jeg for min del vet ikke en gang hva det er... Har innstallert dvd brenner og litt slikt i dag. kan det være noe der? Flott om noen kan hjelpe
Caze Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er Windows Messaging Subsystem som "krangler" med Nero Essentials, sannsynligvis. Googlet "wms idle" og fant en mulig løsning: "I found that going to MSCONFIG and removing NMBgMonitor (which is a Nero Essentials component) from Startup, removed the WMS Idle failing to quit. More importantly removing that Nero file from startup, allowed Windows XP to shutdown ten times faster. I have removed Nero from my computer and it runs perfectly now. Perhaps only a corrupted file, who knows, but bye bye WMS Idle."
Toast Is Pimp! Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Du har et seriøst tilfelle av computerforfall. Maskinen din er designet til å bli langsommere og mer upålitelig over tid, slik at du må oppgradere. Men hvis du ønsker litt falske forhåpninger, kan jeg si deg hvordan du defragmenterer diskettstasjonen.
beachboy Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Det er Windows Messaging Subsystem som "krangler" med Nero Essentials, sannsynligvis. Googlet "wms idle" og fant en mulig løsning: "I found that going to MSCONFIG and removing NMBgMonitor (which is a Nero Essentials component) from Startup, removed the WMS Idle failing to quit. More importantly removing that Nero file from startup, allowed Windows XP to shutdown ten times faster. I have removed Nero from my computer and it runs perfectly now. Perhaps only a corrupted file, who knows, but bye bye WMS Idle." 8737187[/snapback] Takk, takk! :-) Jeg fjernet helle Neroen, siden det var den. Har ett annet brenneprogram, så jeg trenger den egentlig ikke. Takk for at du fant feilen for meg, nå er alt smood og fint
beachboy Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Du har et seriøst tilfelle av computerforfall. Maskinen din er designet til å bli langsommere og mer upålitelig over tid, slik at du må oppgradere. Men hvis du ønsker litt falske forhåpninger, kan jeg si deg hvordan du defragmenterer diskettstasjonen. 8739504[/snapback] Maskinen er 3 uker gammel, så forfallet er vel startet ja. hehe -hadde vel forhåpninger at forfallet ville vente litt med å vise seg, men den gang ei Sletting av programmer er en god tilng. I det minste så lenge man kan kjøre andre programmer som kan gjøre tilsvarende jobb.
Toast Is Pimp! Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Du har et seriøst tilfelle av computerforfall. Maskinen din er designet til å bli langsommere og mer upålitelig over tid, slik at du må oppgradere. Men hvis du ønsker litt falske forhåpninger, kan jeg si deg hvordan du defragmenterer diskettstasjonen. 8739504[/snapback] Maskinen er 3 uker gammel, så forfallet er vel startet ja. hehe -hadde vel forhåpninger at forfallet ville vente litt med å vise seg, men den gang ei Sletting av programmer er en god tilng. I det minste så lenge man kan kjøre andre programmer som kan gjøre tilsvarende jobb. 8740555[/snapback] Henta den replikken/linja fra Dilbert i LarsonsGale verden. Måtte bare bruke den. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå