Gå til innhold

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke se bort ifra at det kommer nye plater til de fleste blokker, nei.

Noen som vet om en D-Tek Fuzion vil passe på de nye Core i7 CPUene? I teorien går det jo ikke helt bra, da den er laget for LGA775 og LGA1366 er helt ny med antagelig forskjellige monteringspunkt for skruer? :)

Men med en ny monteringsplate vil det vel kanskje gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. :)

Det blir ikke noe problem med størrelsen på blokken da? Den er jo også beregnet på LGA775 prosessorer, og LGA1366 er jo forholdsvis stor i forhold til LGA 775. :)

Uff nei, nå spør jeg vanskelig. Er jo lenge til Core i7 lanseres.

Gjest Slettet+918234
Skrevet
For et rot :blush:

Jaja, Hvordan det ser ut har jo ingenting å bety for hvordan det kjøler.. Er jo hvor bra det kjøler som betyr noe. :yes:

Desto ryddigere det er, desto bedre kjøler det ;)

For et rot :blush:

Må nok si meg enig :(

Kan du ikke legge CPU og Hovedkort strømkablene bak Hovedkortet, og det ser ut som du har flere sata kabler enn du har disker? :)

Han har et par vannkølte disker i toppen.

Jeg har veldig lite luftgjennomstrømning i kabinette. Når jeg får vannkjøling på minnet så fjerner jeg alle viftene i kabinettet.. Så lenge jeg trekker all varmen ut av kabinettet så blir det ikke noe varmt der..

Skrevet (endret)

Synes det ser litt for rødt ut jeg. :p

Ikke noe kunstnerisk mesterverk dersom man ser etter noe stilrent. Men så har nå aldri det vært med på å bestemme valgene mine på så vikgtige komponenter som hovedkort. :)

Men det er uansett for dyrt for mitt budsjett. :wee:

Endret av LockBreaker
Skrevet

Hvor fant du de niplene? Det er akkurat slike jeg har lett etter, og de passer perfekt til radiatoren min nå med tanke på dens plassering.

Skrevet

Jeg og sku hatt sånne på min nye. Så slangen ikke presser opp i skjermkort. Som det selvfølgelig var lekasje på igår. Så blei ikke ferdi med pc inatt. Av med kjøler og tørke av. :cry: Måtte vare att det kom igjennom klemme og slange. Visst ikke så er det lekasje i kjøler under som skal sjekkes.

Skrevet
Jeg pleier å tette med et par runder med elektroteip rundt niplene.

Sikker på du ikke mener gjengeteip? Elektroteip er jo mye tykkere, ogjeg kan ikke se for meg at det er så mye slark i en gjennomsnittsskrue/nippel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...