Gå til innhold

4GB ram? 2gb allerede


Anbefalte innlegg

Hardwaren min står i signaturen, har allerede 2gb Geil Ultra 6400 brikker, men ser at prisen er så sykt lav at jeg vurderer å kjøpe 2gb til. Har Windows Vista, og den eter opp 50% av rammen uten stor belastning.

 

Så 4gb ram er det vits? Sitter på noen lass høvdinger her så hvorfor ikke tenkte jeg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen lass høvdinger? nå har jeg nettopp inført en liten regel...som innebærer at alle som sier at de sitter på et lass høvdinger blir pålagt å sende noen av dem til meg.

<---

Så om du kunne sende et par så hadde det vært flotters!

 

Ellers hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok kjøpt minne nå... ettersom at prisene er såpass lave. Om du finner ut at du ikke trenger det, er det ingen problemer med å selge dem for samme pris, når minne prisene stiger igjen.

Lenke til kommentar
Noen lass høvdinger? nå har jeg nettopp inført en liten regel...som innebærer at alle som sier at de sitter på et lass høvdinger blir pålagt å sende noen av dem til meg.

<---

Så om du kunne sende et par så hadde det vært flotters!

 

Ellers hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok kjøpt minne nå... ettersom at prisene er såpass lave. Om du finner ut at du ikke trenger det, er det ingen problemer med å selge dem for samme pris, når minne prisene stiger igjen.

8729476[/snapback]

 

nettopp solgt wow account 5700kr + en pc jeg hadde 5500, noen høvdinger å bruke opp ;) *sender en høvding*

Lenke til kommentar

Flotters, skal du ha kontonr ? :p

Som dem sier.. Windows får ikke utnyttet mer enn 1gb, men likevell, fristende å bestille 2 er det ikke ? :p kjenner til det der selv, kjøpte akkurat 1gb ekstra minne til stue pc'en, den ble nok ikke noe raskere, men jeg fikk jo kjøpt no billig minne.

Lenke til kommentar
Flotters, skal du ha kontonr ? :p

Som dem sier.. Windows får ikke utnyttet mer enn 1gb, men likevell, fristende å bestille 2 er det ikke ? :p kjenner til det der selv, kjøpte akkurat 1gb ekstra minne til stue pc'en, den ble nok ikke noe raskere, men jeg fikk jo kjøpt no billig minne.

8729530[/snapback]

 

hehe, ja :p kostet jo ingen ting så hvorfor ikke. 24" LCD 2gb ram og PCI Usb kontroller på vei =) gleder meg som en unge på julaften :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...