Gå til innhold

Snikespill til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Ikke hitman, men Thif spillet ser morsomt ut..skal prøve demo nå :)

8724685[/snapback]

Prøv "Total Army War, No sneaking"

fullt krig az

Skrevet

Den beste snikeserien på PC er Thief-serien. Den inneholder titlene Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age og Thief III: Deadly Shadows, så vel som en luksusutgave av eneren (med tre nye brett) kalt Thief Gold. Strålende saker alt sammen, selv om grafikken i eneren og toeren begynner å bli utdatert.

Ellers er den nevnte Commandos-serien også ypperlige saker, men dette er en annen form for snikespill - man styrer flere figurer, og grensesnittet er mer som i et strategispill. Serien inneholder spillene Commandos: Behind Enemy Lines, Commandos 2: Men of Courage, Commandos 3: Destination Berlin og i hvert fall én utvidelsespakke til eneren kalt Commandos: Beyond the Call of Duty.

Andre serier du bør sjekke ut er Hidden & Dangerous, Project I.G.I., System Shock, Deus Ex og muligens Arx Fatalis.

Skrevet
Den beste snikeserien på PC er Thief-serien. Den inneholder titlene Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age og Thief III: Deadly Shadows, så vel som en luksusutgave av eneren (med tre nye brett) kalt Thief Gold. Strålende saker alt sammen, selv om grafikken i eneren og toeren begynner å bli utdatert.

Ellers er den nevnte Commandos-serien også ypperlige saker, men dette er en annen form for snikespill - man styrer flere figurer, og grensesnittet er mer som i et strategispill. Serien inneholder spillene Commandos: Behind Enemy Lines, Commandos 2: Men of Courage, Commandos 3: Destination Berlin og i hvert fall én utvidelsespakke til eneren kalt Commandos: Beyond the Call of Duty.

Andre serier du bør sjekke ut er Hidden & Dangerous, Project I.G.I., System Shock, Deus Ex og muligens Arx Fatalis.

8724923[/snapback]

Det er ett til, kalt "Commandos: Strike Force", the only WWII stealth combat action game. Der du arbeider som en spion i Frankrike (tror jeg lenge siden jeg har spillt det nå). Der du må finne uniformer for å lure tyske vakter, for å fullføre oppdraget ditt.

Skrevet (endret)

Er fint lite spill som har "ekte" sniking enn Thief serien. Savner selv slike spill.

Men innen strategy spill er det mangen spill med "sniking" som Commandos serien osv. Men dette er ikke så mye innlevelse i.

Metal Gear Solid er temmelig bra, likte "Snake Eater" best ettersom den var litt mer "grov" og ikke fult så mye hitech utstyr.

Folk nevnte Splinter Cell, og jeg må si meg enige at den er utentvil den beste av sorten....men som du sa er den for mye hightech.

S.T.A.L.K.E.R. er temmelig bra som snike spill IMO.

Hmm, nei kommer ikke på noen andre ala Thief....litt tragisk.... :hmm:

Endret av nosync
Skrevet
S.T.A.L.K.E.R. er kjedelig og jeg hater commados  :whistle:

8727122[/snapback]

Prøv commandos spillet jeg sa ovenfor, du blir garantert ikke skuffet. Og det er førstepersons ikke sånn "birdlook"

Skrevet (endret)
S.T.A.L.K.E.R. er kjedelig og jeg hater commados  :whistle:

8727122[/snapback]

Prøv commandos spillet jeg sa ovenfor, du blir garantert ikke skuffet. Og det er førstepersons ikke sånn "birdlook"

8727196[/snapback]

oi for et snikespill

Tror de glemte snikingen hjemme :whistle:

Endret av Kontorstol
Skrevet

Metal Gear Solid serien, kan ha mye gøy med de spillene. Nå er det jo først og fremst handlingen som utstråler i disse spillene og som gjør dem til verdens beste spillserie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...