taunus11 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har prøvd å laste ned spill med limewire og funnet ut at dette bare fører til at jeg får virus og trojaner på maskinen. går det ikke ann å laste med spill med limewire?? noen som vet hva jeg bør bruke for å laste ned spill ? har prøvd med utorrent(mytorrent) men det ser ut til at en brannmur hindrer nedlastingen noen forslag??
taunus11 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Spiller det noen rolle da? det er ikke poenget da..
Jlona Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hvilke spill er det vi snakker om? Vil bare minne deg på rettninglinjene #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Krom-stag Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Spiller det noen rolle da? det er ikke poenget da.. 8721412[/snapback] Det spiller en rolle ja..
taunus11 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Er det lovlig å laste ned ting som blir lagt ut på limewire eller f.eks bearshare da?? hvis jeg skal laste ned en film eller et spill finnes det da ikke lovlige måter å gjøre dette på? noen av dere må vel ha lastet ned en del ?!
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Det har ikke noe med saken å gjøre. All ulovlig nedlastning er forbudt å snakke om her inne. Og det meste som legges ut på Limewire er ulovlig ja.
taunus11 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 ja, greit.. men hvis jeg skal laste ned noe lovlig, er det da noen som vet hva jeg bør bruke for å finne noe brukbart. UTEN virus.
Jlona Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Som hva? De fleste "lovlige" spillene ligger på hjemmesiden til utviklerene til nedlastning, så hvorfor du skal bruke torrents og limewire til dette skjønner jeg ikke.
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hva er det du skal ha tak i lovlig da?Har en mistanke om at du er ute etter noe ulovlig uansett og da er det en bedre ide å kjøpe det du ønsker i butikken. Da kan jeg garantere deg at du ikke får noe virus Men det finnes mange steder du finner gode,gratis spill. Bare sjekk spiltråden i Linuxdelen,de fleste spillene der har en Windowsport.
Zeph Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Om det er eit gratis spel du er ute etter så opplys om kva spel det er i prøv på nytt. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg