Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg reagerte sånn, men jeg fikk inntrykk av at du ikke skjønte opplegget fordi det involverer ikke annet enn et billig memorycard og et batteri blir sendt rundt.

Sist jeg sjekket så var tilbudet ikke fylt opp, men sånn uansett så er jo dette en engangsprosedyre som ikke trenger å gjentas

Innlegget ovenfor blir redigert for å ikke støte noen

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Engangsprosedyre vil jeg ikke si at det er. Såklart, det å installere Custom Firmwaren er jo i boks ved å ha batteriet en gang, men om du bricker PSP'n igjen? Da må du på igjen med en ny runde, og er du uheldig må du vente lenge. Slik jeg ser det, er det like greit å ha et batteri selv.

 

Men dette er bare for de som tweaker skikkelig på PSP'n da.. Det kan skje via en theme som funker dårlig, og dette kan jo skje hvem som helst.

Lenke til kommentar
Engangsprosedyre vil jeg ikke si at det er. Såklart, det å installere Custom Firmwaren er jo i boks ved å ha batteriet en gang, men om du bricker PSP'n igjen? Da må du på igjen med en ny runde, og er du uheldig må du vente lenge. Slik jeg ser det, er det like greit å ha et batteri selv.

 

Men dette er bare for de som tweaker skikkelig på PSP'n da.. Det kan skje via en theme som funker dårlig, og dette kan jo skje hvem som helst.

Ja, du kan seff tweake din psp i alle retninger men det er da unødvendig med mindre du har veldig lyst til å vise vennene dine hva slags haxxorskills du har og det er ikke alle som gjør dette, men jeg skal da på ingen måte utelukke de mange som gjør dette for å gi pspen sin et fresht design, en ide som faktisk jeg vil prøve meg på hvis en slim&lite havner under juletreet her i huset ettersom jeg nå bare låner en annen sin umodda..

SpecialForce :)

Lenke til kommentar

1: For øyeblikket er jeg han som henger med på alle nyheter om psp og har planer om å kjøpe den i nærmeste fremtid. Jeg forstår selvfølgelig at dette er vanskelig. Når var noe i homebrewverdenen lett? dekryptere FW og identifisere chipper og finne datasheets, lage noe til enheten. RockBox anyone?

Låner derimot en kamerat av meg sin som er umodda og som jeg klør etter å modde(øvingsformål og for moro skyld) + at jeg liker mulighetene man får ved hjelp av psp. Den hadde vært perfekt!

2:ja, feil er lette å gjøre, det fins muligheter for å gjenopprette feilene, men forbereder man tingene godt på forhånd er det lite å gjøre feil.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...