Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å lage pandora må du ha en PSP med homebrew muligheter. De som har PSP med homebrew muligheter vet helt sikkert hvordan man gjør det.

Leste i en guide at du ikke måtte det.

 

Har du kilde? Jeg er nesten helt sikker at man må ha en PSP med homebrew muligheter for å lage pandora..

Lenke til kommentar
Pandoras Battery er uavhengig av firmware... Har ikke noe å si hvilken firmware du kjører.. :)

Heh, how handy. Vil jeg kunne lage et pandoras battery på 3.71?

 

For å LAGE pandora må du bruke en PSP med homebrew muligheter for å kunne lage det.. Sony's 3.71 har dermed ikke støtte for dette..

 

For å BRUKE pandora er det uavhengig av PSP'ens firmware

Lenke til kommentar

Har lagt til anbefalte homebrew på guiden nå. Kommer til å komme flere homebrew som jeg anbefaler snart..

 

Om det er noen homebrew dere anbefaler så bruk denne malen:

 

Navnet på homebrew

Hva man kan gjøre

Evt. andre ting

Hvor man kan laste det ned

 

Husk: Ikke legg noen homebrew som kan være ulovlige.

Endret av Anixion
Lenke til kommentar
For å LAGE pandora må du bruke en PSP med homebrew muligheter for å kunne lage det.. Sony's 3.71 har dermed ikke støtte for dette..

 

For å BRUKE pandora er det uavhengig av PSP'ens firmware

 

I see. Hvis jeg da kjøper denne:

 

http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2591

 

-Vil jeg da kunne gjøre det? Er det alt jeg trenger? Jeg har ikke tilgang på noen annen PSP.

Endret av NorthThe_Great
Lenke til kommentar
For å LAGE pandora må du bruke en PSP med homebrew muligheter for å kunne lage det.. Sony's 3.71 har dermed ikke støtte for dette..

 

For å BRUKE pandora er det uavhengig av PSP'ens firmware

 

I see. Hvis jeg da kjøper denne:

 

http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2591

 

-Vil jeg da kunne gjøre det? Er det alt jeg trenger? Jeg har ikke tilgang på noen annen PSP.

Før du går bort og kjøper dette batteriet så bør du være klar over at man kan låne batteri og memory stick ferdig konfigurert fra en person på playstation.sistestopp.com

Lenke til kommentar

For å forsikre meg om at du ikke har misforstått prosessen så gjentar jeg den her. Du kan gjøre dette med ditt eget batteri/kort som vil speede opp tilbudet, men det er valgfritt.

Det som skjer er meget enkelt:

Du setter deg opp på listen etter forumregistrering og setter penger på [kontonummer]

Du får batteriet og minnekortet fra han som sist brukte det

Du bruker batteri/minnekort til det du skal, sender det så videre

Når nestemann har motatt minnekort/batteri får du refundert penger fra [kontonummer] lader opp batteriet til 100% og sender det videre..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...