Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor legger jeg .iso-filer for å kjøre dem på cfw3.90?

Prøvde med en ISO-mappe på roten av minnekortet, men den fant ikke fila.

Bare glem det. etter en formattering av minnekortet funket alt helt fint...

Er det forresten noen forskjel på .cso og .iso annet enn størrelsen?

Endret av Kamikazesmurf

4 Gb holder for meg hvertfall, og da har jeg 7 spill, 1 film og 4 tv serie episoder. Alt er rippa dog så tar omtrent halvparten av plassen det gjør til vanlig.

Slenger ut en link her for de som ikke visste om den, masse spill, filmer osv.

http://gamingsites200.com/psp/

Og nei, det er ikke ulovlig. Men det forutsetter at du har originalen og sletter filene etter 24 timer

Jeg har en psp med firmware 3.90 og vil gjerne ha en custom firmware. Jeg kjenner en som har custom firmware på sin psp. Kan jeg bruke hans psp til å gjøre mitt vanlige batteri om til et pandora-batteri? Isåfall hvordan?

takker på forhånd... :)

Sett batteriet ditt inn i hans PSP og kjør battery maker-programmet.

Dette er noe av informasjonen som ligger på http://dl.qj.net/TOTALNewbi-easyInstaller-...14749/catid/193:

"TOTALNewbi comes packed with install options, too, so it soft of justifies the longer download wait. It offers a four-way installer choice for installing Pandora on the original PlayStation Portable, HellCat's Extended Menu, 3.60 baseline firmware for the PSP Slim, and M33's (Dark AleX) 3.71 custom firmware with the Universal Unbricker."

Jeg har lastet ned dette programmet. Jeg mener teksten (over) sier at man ikke trenger en PSP med custom firmware, men bare "the original PlayStation Portable".

Noen som har noe og si til meg om dette før jeg prøver på noe jeg kanskje ikke burde prøve på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...