Gå til innhold

Blir det mye gaming i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å plukke opp både Simcity DS og Hotel Dusk til Nintendo DS i sommer. Fint å sitte ute i solen med tenker jeg. Blir nok lite inne og spille, blir nok mest mot kvelden. Ellers må det nok bli litt aktivitet med venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill har jeg kastet bort nok tid på. Etter et år med studier returnerer en masse venner av meg hjem til opphavsbyen, så da blir det nok lange strandopphold og øl med utspredte avbrudd til å jobbe for å få råd til å kjøpe mer øl.

Skrevet

2 uker i Ayia Napa, Kypros med påfølgende alkoholkonsum til kontoen er tørket ut. Men må styre meg litt, skal flytte inn i ny leilighet til høsten, så må sette av en del penger til det.

Ellers blir det nok alt for mye løfting av skrot i apeburet (trening), jobbing, henge med gjengen, men skal prøve å klemme inn noen timer God of War II av og til. ;)

Skrevet

Blir det noe spilling så er det antaglivis på kveldene når jeg ikke er ute. Sommeren er tiden for å nyte livet, se på damene, kose seg med øl og cruise rundt med båt :cool:

Skrevet

Tror det blir lite spilling i ferien asså..

Blir vell for det meste jobbing, jobbing og atter jobbing..

Og feste endel såklart... :)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

skal flytte igjen og så blir det mye jobbing for å betale bil og kunne kjøpe meg et stort hd tv :D

Skrevet

De første fem ukene blir sol, bading og være med kjæresten/venner i allefall.

Får se hva jeg finner på under disse jobbukene.

Skrevet

Ikke mer enn vanlig. Får jeg sommerjobb så erstatter den tida jeg brukte på skule. Hvis ikke så har jeg ikke nok peng til å kjøpe meg nye spill så veldig mye gaming blir det ikke. Men kommer til å kjøpe noen selvsagt.

Skrevet

Jobbing (2mnd). Være ute og slappe av. Spille litt på kvelden. Reise og besøke dama et par helger.

Får bare tenke på at det blir LCD TV og xbox360 når "ferien" er over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...