Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor finner jeg billigst hjelm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hjelmer

gå inn der du.. eller mopedportalen.no

8719066[/snapback]

Takk for linkene, det mest fristende var en svensk side, men fant ut at etter moms og oppkrav så vil det komme på ca 700kr, like greit da å handle i norge.

Endret av duqe77
Skrevet

Hjelm prøver man alltid på før man kjøper.

Hvis du vet at akkurat en modell i en størrelse passer kan man kjøre på nett, men ellers går man til en fohandler.

Skrevet

Skaff deg heller en god glassfiberhjelm til en litt høyere pris. Du kommer til å angre på den 400kr hjelmen den dagen du får deg en flytur :p

Skrevet
Skaff deg heller en god glassfiberhjelm til en litt høyere pris. Du kommer til å angre på den 400kr hjelmen den dagen du får deg en flytur  :p

8731909[/snapback]

Det ble en plasthjelm til 1000kr og skal være i god kvalitet.

Skrevet

Greit at ting skal være rimlig, men personlig ville jeg (og har ) spytta inn litt mer i en ting som kan være den som redder livet mitt. si 3-4-5000.

Skrevet
Greit at ting skal være rimlig, men personlig ville jeg (og har ) spytta inn litt mer i en ting som kan være den som redder livet mitt. si 3-4-5000.

8734915[/snapback]

Selvom det er rimelig så kan det også redde liv, det er jo ikke helt ubrukelig selvom det billig.

Skrevet
Jeg kjøpte på lidl! :D

8721430[/snapback]

Er vell ikke en tilfeldighet at navnet ditt på hw.no er lettere-gal?

Mange nettbutikker som har hjelmer, bare sjekk min MC-nettbutikk-tråd i stickien i mc-forumet.

Skrevet (endret)
Jeg kjøpte på lidl! :D

8721430[/snapback]

Er vell ikke en tilfeldighet at navnet ditt på hw.no er lettere-gal?

Mange nettbutikker som har hjelmer, bare sjekk min MC-nettbutikk-tråd i stickien i mc-forumet.

8737299[/snapback]

takk for tipset, irriterer meg noe #%¤# at jeg alltid glemmer å lese sticky før jeg poster :blush:

Endret av duqe77
Skrevet

Er en av de siste tingene jeg ville prøvd å spart penger på... hjelm, bremser og dekk... spar heller de 600kr dine en annen plass.. kjøp deg en hjelm som kan hjelpe deg litt iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...