Skribenten_ Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 til min store fustrasjon logget jeg på min account i dag etter 2 ukers fraværende, og så at jeg var uten gear. ALT var tatt fra meg. penger..gears..items. man tror jo at slik aldri rammer deg, men så gjorde det da. ble ganske frustrert, har jo jobbet et år med karakteren, og hadde veldig brae gears. 4 epics eller noe..følte jo at jeg var en del av han, i spilverdenen liksom. folk som gjøre sånt må jo gjøre det kun for pure f. for de får jo minimalt med gull av å selge til vendors, i og med at gearet er soulbound, så får dem ikke gjort noe spesielt med det. men jeg fikk vite at håpet ikke er ute enda. jeg kontaktet en GM, og fikk en del spørsmål om tid og osv. og han sa jeg skulle vente til de kontaktet meg men jeg greier ikke å vente, så jeg har noen spørsmål. hvor lenge skal jeg vente egentelig? og hva er det de skalgjøre. er det noen som har vært borti lignende og opplevd at ting har ordnet seg? hvor stor ersjansen for at jeg noen gang får tilbake mine gode gamle karakter? håper på svar.
John Keats Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Du får tilbake alt annet en penger, så skal ikke være noe problem. Bare å sende inn CD-key, navn osv på mail først for å sjekke om det er din acc, deretter sender de deg gearet.
Skribenten_ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Du får tilbake alt annet en penger, så skal ikke være noe problem. Bare å sende inn CD-key, navn osv på mail først for å sjekke om det er din acc, deretter sender de deg gearet. 8709626[/snapback] kun gearet eller alt du hadde på det tidspungtet? jeg mener..jeg hadde en del quest items og badge of justice osv...
neoman Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 jeg ble scamma en gang, under ett trade, jeg forkalre til gm att jeg hadde blitt hacka, og ikke aner hva som skjedde, att jeg bare plutselig ikke hadde gear når jeg logga inn, så var accen suspendert noen dager, så var alt gearet tilbaek etter suspendsjonen var omme.
Bjonski Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 GMs er som regel greie. Har tatt kontakt flere ganger pga karakterer som jeg ville he gjennopprettet. Når det gjelder utstyr/penger så regner jeg med at du får ALT tilbake slik det var. Og GMs kan sjekke om det faktisk har hendt noe, eller om du prøver å lure dem. Var en som dreit seg kraftig med å prøve å få 5000g til epic flying mount da han prøvde å lure GM.
Laughing Madcap Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 folk som gjøre sånt må jo gjøre det kun for pure f. for de får jo minimalt med gull av å selge til vendors, i og med at gearet er soulbound, så får dem ikke gjort noe spesielt med det. 8709333[/snapback] Disenchanter å selger shards
MittParadoX Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Du får nok det meste igjen. en GM kan skjekke hva som har skjedd med ting du hadde. om det er solgt, sendt i mail eller disenchanta. jeg disenshanta alt gearet mitt og sende alt jeg hadde til guilden og sletta alle karakterene, skulle lissom slutte, men det gikk ikke så bra^^ 2 uker etterpå lagde jeg en lvl 1 snakka med en GM og fikk alt igjen (jeg måtte betale for gearet siden jeg disenchanta det sjøl.)
Fuzoya Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ble hacka en gang og mista alt untatt bagsa mine. jeg kontakta gm og jeg fikk tilbake absolutt alt untatt penger selvsagt, først syns jeg det jo var veldig dumt ... men jeg fikk tilbake prophecy belte og bracer og hide of the wild og de var boe så da solgte jeg dem på ah og tjente 1000g de bare lå og støva ned i banken siden ejg brukte tier 2 og healing kappa fra bwl :-) så alt i alt tjente jeg på det , men var litt trøbbel med accounten så den ble stengt og åpna litt mange ganger etter dette så var et par uker jeg ikke fikk spillt eller noe sånt
John Keats Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ble hacka en gang og mista alt untatt bagsa mine.jeg kontakta gm og jeg fikk tilbake absolutt alt untatt penger selvsagt, først syns jeg det jo var veldig dumt ... men jeg fikk tilbake prophecy belte og bracer og hide of the wild og de var boe så da solgte jeg dem på ah og tjente 1000g de bare lå og støva ned i banken siden ejg brukte tier 2 og healing kappa fra bwl :-) så alt i alt tjente jeg på det , men var litt trøbbel med accounten så den ble stengt og åpna litt mange ganger etter dette så var et par uker jeg ikke fikk spillt eller noe sånt 8713315[/snapback] Husker du hadde glemt secret answer. Hva skjedde? du brute forca deg fram til det? :!:
J@cob Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Guild masteren ble teh haxxored. Han var bank og, så de robba hele guildet. Vi hadde screens av at han var online, samt screens der han obviously stod og dissa stuff utenfor AH. Veldig koz, fikk ikke en dritt av blizz.
Skribenten_ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 folk som gjøre sånt må jo gjøre det kun for pure f. for de får jo minimalt med gull av å selge til vendors, i og med at gearet er soulbound, så får dem ikke gjort noe spesielt med det. 8709333[/snapback] Disenchanter å selger shards 8712742[/snapback] hva mener du med det?
Lycantrophe Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 folk som gjøre sånt må jo gjøre det kun for pure f. for de får jo minimalt med gull av å selge til vendors, i og med at gearet er soulbound, så får dem ikke gjort noe spesielt med det. 8709333[/snapback] Disenchanter å selger shards 8712742[/snapback] hva mener du med det? 8714727[/snapback] De disenchanter utstyret og selger shards på AH
John Keats Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det var i allefall vanlig praksis før når du kunne disenchante alt med 1 i enchanting. Nå om dagen er de vel ute etter kontoer med mye gold på karakteren, guildbanks osv..
Skribenten_ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 folk som gjøre sånt må jo gjøre det kun for pure f. for de får jo minimalt med gull av å selge til vendors, i og med at gearet er soulbound, så får dem ikke gjort noe spesielt med det. 8709333[/snapback] Disenchanter å selger shards 8712742[/snapback] hva mener du med det? 8714727[/snapback] De disenchanter utstyret og selger shards på AH 8714737[/snapback] shit jeg tror jeg hadde enchanta alt gearet mitt for totalt 2500 gull eller noe, vis vi tenker på alt av mats jeg har kjøpt.
Fuzoya Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg ble hacka en gang og mista alt untatt bagsa mine.jeg kontakta gm og jeg fikk tilbake absolutt alt untatt penger selvsagt, først syns jeg det jo var veldig dumt ... men jeg fikk tilbake prophecy belte og bracer og hide of the wild og de var boe så da solgte jeg dem på ah og tjente 1000g de bare lå og støva ned i banken siden ejg brukte tier 2 og healing kappa fra bwl :-) så alt i alt tjente jeg på det , men var litt trøbbel med accounten så den ble stengt og åpna litt mange ganger etter dette så var et par uker jeg ikke fikk spillt eller noe sånt 8713315[/snapback] Husker du hadde glemt secret answer. Hva skjedde? du brute forca deg fram til det? :!: 8713504[/snapback] Ja jeg skrev alle ordene jeg kunne komme på i secret answer greia Jeg satt særriøst lenge og holdt på , men så kom jeg på svaret til slutt Endret 27. mai 2007 av Fuzoya
Naramar Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 ''hacket'' accounten til kompisen min, ringte han å sa ''har du vært å sletta utstyret mitt på min account!?!?!?! din KØDD! så æ sletta ditt utstyr!!'' mens jeg egentlig bare hadde putta alt i banken dersken han ble pissnervøs mens jeg å vennegjengen fikk en god latter!
anono1123 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hadde accounten min keylogga i begynnelsen av Desember, fikk den tilbake i januar. Alt var intakt dog, accounten var trolig brukt til farming, eller solgt bort. Eneste kjipe var jo at det måtte ta en hel månede å få den tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå