Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plekterene dine ble vektløse og begynte å sveve rundt, men nå får du ikke tak i dem lenger.

Jeg ønsker at softgunen min aldri har eksistert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Softgunnen din har aldri eksistert, aka du har aldri hatt mulighet til å ønske deg at den aldri skulle ha eksistert, siden den faktisk aldri har eksistert, og siden du ikke kan ønske at den ikke skal eksistere, eksisterer ikke ønsket ditt, og du sitter med softgunnen din på fanget :)

Jeg ønsker at plektrene ikke var vektløse, og at jeg ikke mast dem :)

Skrevet

Plekterene legger på seg litt vekt. Men samtidig så mister du 99% av musklene i armene dine. Dette medfører at du ikke klarer å plukke opp et plekter i det hel tatt. Dermed mister du heller ingen.

Jeg vil forsatt ha en Kimber Custom II.

Skrevet

du får en kimber custom 2 så prøver du den, så klarer du å bomme på blinken, Kula som gikk forbi blinken traff en kar i hodet lenger borte. Så alt du har nå er en tannkost i fengselet.

Jeg vil ha en ny god, feilfri kontorstol som det ikke kan skje noe gale med.

Skrevet

Du får ikke igjen prellen din, fordi jeg sitter med den under leppa nå.

Jeg ønsker meg 100 tårn med Skruf Sterk Løs og 100 tårn med Skruf Stark Portion, som aldri går ut på dato.

Skrevet

Fordi snusen ikkje går ut på dato, er den steinhard og ubrukleg en annen til dørstopper.

Ønsker at forsterkeren min ikkje lagar støy/forvrengingar i lyden

Skrevet

Du får et rom som rydder seg selv, og siden du ikke vil ha noen haker heller mister alle som går inn på rommet ditt haken sin.

Jeg vil ha lekser som spiser seg selv.

Skrevet (endret)

Du får et rom som rydder seg selv, men du får rommet fullt av menneskehaker og sitter igjen med hakene på rommmet og ikke i postkassen :p

Jeg vil ha et spanskurs uten feil

Endret av SpecialForce
Skrevet (endret)

Det får du men det blir feil med deg så du får ikke pratet spansk.

Jeg vil ha en gul ballong idag.

Idag ble du skutt General! :tease:

Endret av Lednar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...