Gå til innhold

Soldier Of Fortune 2 Klan...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Storeelg? Steel? Forcheese? SnowDOG?

 

LOL  - nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn0000000000000000bs :)

 

Jeg savner også en hangout site etter at S2E gikk under...

 

[ONC]Fuz

LoL halloen! Lenge siden sist. Vel nå er eg med i Vikingz så eg er litt ivrig etter kick assen til en eller annen clan.
Lenke til kommentar
Vi har lyst å få satt opp en server for å kunne spille kamper når det passer oss + å kunne samles en bestemt

plass når vi skal trene.

Problemet er at jeg ikke vet hva som skal til. Må man ha en spesiell hardware for å sette opp en gameserver?

Håper noen kan dele sine erfaringer med oss.

Er jo bare bra dersom vi får enda en norsk server å spille på  :woot:

 

Jepp, bra med flere servere. Det du trenger:

SoF2

Maskin med ok prosessor (P3+) og helst plenty med RAM (min 512Mb)

Stabil og bra linje (helst 10Mbit+)

Kjør seff dedicated og ikke bruk samme server til ftp e.a, pure server, pb 1 og med riktige matchsettings.

 

Hei Fuz. Selektiv hilsen du har, synes jeg ;)

 

pure/ram

#pureplay @ quakenet

Lenke til kommentar
Jepp, bra med flere servere. Det du trenger:

SoF2  

Maskin med ok prosessor (P3+) og helst plenty med RAM (min 512Mb)

Stabil og bra linje (helst 10Mbit+)

Kjør seff dedicated og ikke bruk samme server til ftp e.a, pure server, pb 1 og med riktige matchsettings.

Takk for det 'stram' !

Flere spørsmål kommer nok underveis :wink:

 

Vi skal mest sannsynlig ha serveren i nord-trøndelag (10 Mbit-linje)

hos noen kompiser av en i klanen vår.

Lenke til kommentar

Ser man det ser man det...FUz har også rota seg inn her :p

 

Ram: #id.no (fy fy fy det burde du visst) :grumpy:

 

Wolverine = Kitten (linja har vært føkka, men er tilbake for fullt no)

 

#sof2.nor = henger endel n00bs

 

C ya.. PCW kan vi alltids ta Turboman :woot:

 

(mange kule emoticons) :woot::shrug::grumpy: :oops: :roll::evil:

Lenke til kommentar

Hei St33l :woot:

 

Vet jo at dere spiller kun infiltration, men er det mulig for dere å ta en ctf mot oss før den 23/5? Vi skal da spille ctf-match (col2 + kam4) mot GWJ (GameWorldJunkies) fra danmark.

 

Btw... noen som kjenner til dem?

Lenke til kommentar

Takk for det St33l. Plinger deg evt. på msn.

Btw... er Uruk Hai nesten slutta å soffe?

 

Siden jeg er å regne som relativt fersk i SoF-sammeneheng, har jeg noen spørsmål:

Når jeg blir avvist på en server, og får denne beskjeden "Unpure client. Unvalid PK3-files detected" og "noe med feil G2 pointer..."

Hva skyldes dette? Har selvsagt originalt spill, og har ikke lagt inn noe 'cheats'.

Hva må jeg evt. gjøre for å slippe å bli avvist på disse serverne? :roll:

Lenke til kommentar
Hei St33l  :woot:  

 

Vet jo at dere spiller kun infiltration, men er det mulig for dere å ta en ctf mot oss før den 23/5? Vi skal da spille ctf-match (col2 + kam4) mot GWJ (GameWorldJunkies) fra danmark.

 

Btw... noen som kjenner til dem?

 

Pureplay spiller både CTF og INF :).

GWJ er afaik ikke veldig gode.

 

Siden jeg er å regne som relativt fersk i SoF-sammeneheng, har jeg noen spørsmål:  

Når jeg blir avvist på en server, og får denne beskjeden "Unpure client. Unvalid PK3-files detected" og "noe med feil G2 pointer..."  

Hva skyldes dette? Har selvsagt originalt spill, og har ikke lagt inn noe 'cheats'.  

Hva må jeg evt. gjøre for å slippe å bli avvist på disse serverne?

 

Ganske sikkert det problemet som fuz nevnte. Du mangler antakelig mod'en OSP. Denne mod'en endrer ikke gameplayet, men legger til en del verktøy som gjør OSP til en genial match-mod. I tillegg er det en del muligheter for alternativ hud m.m.

 

pure/ram

#pureplay @ quakenet

Lenke til kommentar

Lasta ned ny OSP.

Takk for tipset Fuz og stram :smile:

 

Pureplay spiller både CTF og INF :).

GWJ er afaik ikke veldig gode.

Kanskje helt ok for motivasjonen å ikke bli slakta fullstendig i begynnelsen :wink:

Time will show....

Men på en annen side er det greit å vite hvor man ligger i løypa.

 

God helg alle!

Og ha en fuktig 17. mai-helg!!! (ikke i form av regn) :yes:

Lenke til kommentar
Storeelg? Steel? Forcheese? SnowDOG?

 

LOL  - nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn0000000000000000bs :)

 

Jeg savner også en hangout site etter at S2E gikk under...

 

[ONC]Fuz

 

Jajaja!! Følger da med jeg!! :) Er vel ikke noen nOOb jeg vel? :p

 

Hva skjer a? Sitter på jobb... VIL HJEM OG SPILLE SOF :p

 

Men hva gjør man ikke for penger?

 

:p

Lenke til kommentar

Ooops.... sorry for den snevre hilsenen der, Ram... Hvor kom den St fra ? Stram? St.Ram - har du bli kanonisert som helgen allerede?

Ikke dårlig siden du spiller som en j*vel :D

 

Ellers er det åpning for flere SoF2 spillende menn (eller kvinner) i sin beste alder i ONC. Vi er kanskje ikke den råeste klanen der ute, men vi har det innmari artig både når vi spiller og når vi treffes sosialt. Forrige treff var i Malmø, og neste blir antagelig i Kjøbenhavn. Vi har egentlig bare to krav til våre spillere: 1 - NO cheats 2 - More beer. :p

Lenke til kommentar
Forcheese du er hjertelig velkommen hvis du kunne tenke deg å spille for Vikingz :yes: Jeg vet hva du er god for og vi trenger enda et par til :woot: Vi er blitt 8stk nå, men vi bør vel være rundt 10stk mener jeg :roll:

 

Ta en tur innom hjemmesiden vår hvis du ikke allerede har vært der og hør på Sofsangen jeg har lagt til der, den er dritbra :woot:http://l-mwinn.home.online.no

 

Tjena gräbben...

 

Jeg skal tenke på det... Har bare et lite problem:

 

Gjett hvem som skal i militæret 23.07.2003?? :evil:

 

Så jeg blir nok ikke så aktiv fremover akkurat... Og når jeg er ferdig tipper jeg det at mine skills (Hvis jeg har noen i det hele tatt), er kraftig redusert når det kjipe året er gått....

 

Så det optimale for deg/dere i vikingz må vel være å få et aktivt medlem....

 

Og det er ikke jeg fra og med 23. juli....... :grumpy:

 

Men takk for tilbudet i allefall! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

HAHA!, hvor skal jeg starte?...

 

Husker jeg så på denne threaden for lenge siden, når NBF skulle startes. Har ikke brukt forumet siden tror jeg. Det var jo masse liv her nå :)

 

Rundt da var jeg vel i ingen clan. Så starta jeg å spille litt for DELTA (elim), men jeg skjønte tidlig at det ikke var noe fremtid i den clanen. Rundt da spilte jeg mest inf public, og jeg ble vel kjent med blas rundt den tia. id trengte ikke folk så jeg starta å spille ctf med *GameWorldJunkies*. JA Xceed! JEG KJENNER TIL DEM! :D Vi gjør det ganske bra på clanbase, men driter oss ut for ofte pga dårlig organisering og wa. Har duppa oppi top 5 et par ganger, men men.

 

Spiller fremdeles for GWJ, selv om jeg flere ganger har vurdert å slutte. Det er god trening siden de spiller ca 4-5 cb matcher i uka, og jeg har begynt å digge ctf. Nå har clanleaderen Phoenix (dk nations ctf captain) spurt om jeg vil starte inf gruppa til *GWJ* og jeg har egentlig takket ja. Men jeg er ikke sikker på om jeg greier å gjøre noe ut av den gjengen :p +jeg har ingen ærfaring med slikt.

 

Var litt innom id når jeg hørte de skulle starte ctf, for jeg har mest lyst på en norsk clan. Har intrykk av at de ikke er noe interesserte siden jeg dreit meg ut i en sen inf mixed pcw her forleden. Tror jeg hater inf nå :D

 

Vel vel, det var min historie så langt. Om jeg kunne finne flere som meg selv kunne vi startet en clan muligens, men.. kansje jeg bare skal spille en stund uten clan?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...