Gå til innhold

Soldier Of Fortune 2 Klan...


Anbefalte innlegg

Hehe, hei Steel ;)

 

Vil anbefale dere som søker klan å bli tryout hos NBF, det er meget bra spillere ;)

 

Snowdog - jeg er rcon og serveradmin på sof2.europe, men ikke webadmin, sorry. Men jeg skal prøve å få tak i noen som kan sjekke opp den kontoen for deg...eller gå innom sof2.europe på irc og se etter en idlene Hoho ;=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Hehe, hei Steel ;)

 

Vil anbefale dere som søker klan å bli tryout hos NBF, det er meget bra spillere ;)

 

Snowdog - jeg er rcon og serveradmin på sof2.europe, men ikke webadmin, sorry. Men jeg skal prøve å få tak i noen som kan sjekke opp den kontoen for deg...eller gå innom sof2.europe på irc og se etter en idlene Hoho ;=)

 

Hoho? De er veldig bra de! :p

 

P.S......... Har blitt medlem av en gresk klan..... Noen som har spilt med de? de heter {ReQuIeM}

 

Og jeg heter da (BOMBE!) {ReQuIeM}Forcheese

 

Det er bare til å søke etter meg.. Jeg spiller praktisk talt hver kveld etter klokken 22:00...

 

(Jajaja.. Jeg vet.. Jeg harikke noe liv.. :lol: )

 

Sikkert ikke bare jeg som ikke har noe liv der ute i SOF2 (og data-) verdenen... :woot:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Måtte bare si at eg skaffet meg ny sofa/stol ting som gjør at eg sitter mye høyere en det andre drittet eg hadde før og nå ser eg rett frem på skjermen istednfor oppover der eg fikk vont i nakken etter en stund. Anyways det eg skulle fram til er at nå er blitt mye bedre i sof2!! :woot:

Solgte min P3 800mhz+hk+sdRAM for 1000kr og kjøpte brukt Abit hk raid med xp1800+ og ddram!!! Det hjelper med høyere oppløsning og så mye fps så mulig! :woot:

Lenke til kommentar

Har også nettopp fått meg en ordentlig stol å sitte på, det er faktisk ganske viktig :yes: Jeg er også blitt ganske mye bedre i det siste :woot:

I tillegg får jeg ny pc denne uka : P4 2.8ghz,ATI Radeon 9700,512MB DDRram,160GB Harddisk,Audigy 2,Surround anlegg +++ så framtiden ser ganske lys ut :D

Lenke til kommentar

Ahhhh... jeg fikk meg nytt skjermkort idag!

Sapphire Radeon 9700 Pro Atlantis 128MB

 

*gleder seg til å få teste*

 

 

Btw.... Sof2 servern vår er nede for øyeblikket, vi sliter med at den krasjer veldig ofte, men jeg håper å få den i gang igjen snart

Lenke til kommentar
Pokker, betyr det att du aimer enda bedre steel? I tilfelle skal jeg holde meg langt unna ;)

 

Jeg får da håpe jeg aimer bedre... :p

 

Men, du får slenge deg innom servern av og til, lenge siden jeg har sett deg no :grumpy:

 

 

Servern er forresten oppe igjen :woot:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var innom en norske Sof2 server idag som heter Pondus/Basse eller nåkka sånt. Veldig bra server :woot: Noen som vet om flere norske servere? Vi er 3-4 stykker fra Harstad som spiller ganske mye,jeg har spilt siden spillet kom ut og vil påstå at jeg er litt over gjennomsnittet når det gjelder "skill" :yes: De andre kompisene mine er veldig bra de også. Hvis noen har planer om å starte en klan så er vi veldig interessert :D

Lenke til kommentar

Id (www.instant-defeat.com) kommer opp med en ny server straks. Da har vi 2 servere, og den ene kommer mest sannsynlig til å være public hele tida.

 

Servern vår pr idag er som før 217.8.130.150:20110, men den er passord på og blir mest brukt til kamper eller gatherings for id, og våres venner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...