Gå til innhold

Soldier Of Fortune 2 Klan...


Anbefalte innlegg

Er det virkelig ingen som har opprettet dette emnet enda? :D

 

Jeg bare spør jeg... Er det noen som er gode i SOF2, og som ønsker å opprette en klan? 8)

 

Jeg spiller kun infiltration, og ønsker å legge vekt på dette området... Mine favorittmaps er Shop, Finca og Air...

 

Jeg personlig er ikke noe god i å snipe, så for å få en god klan er det viktig med en god sniper.. Er det noen der ute som er gode til å snipe? :D

 

Jeg synes ikke noe om campere, og synes det hadde vært best om det ikke var noen utpregede campere i klanen, så det hadde vært fint om du betegner deg som en "ikke-camper"... :)

 

Men for all del, Øvelse gjør mester, så synes du at ikke er spesielt god, ta kontakt for det! :D

 

Litt om meg selv:

 

Jeg er 22 år (Hvis det skulle ha noen innvirkning :) )

Jeg var tidligere medlem av en tysk klan ved navn Team Anthrax, der jeg spilte under nicket [ta|Forcheese]. Denne klanen ble desverre oppløst, og derfor er jeg for tiden klanløs. Leste på dette forumet at man søkte etter ulike personer til klaner, så da tenkte jeg at "hvorfor ikke jeg også?" :)

 

Håper noen tar kontakt og svarer på denne forespørselen.

 

Mvh

 

Forcheese

 

 

Send meg på en mail på: [email protected]

 

Msn på: [email protected]

 

Eller så kan du rett og slett bare svare her. :D

 

P.S.: Jeg kan jo nevne at jeg pleier å ligge forholdsvis høyt oppe på cports.net sin oppdatering online. Søk på Forcheese og så ser du hvilken ranking jeg ligger på for øyeblikket av samtlige som spiller SOF2 på nettet. Og jeg er på vei oppover på listen ettersom denne registrerer nicket til spillerne. Siden jeg for kort tid siden byttet nick fra [ta|Forcheese] til Forcheese er jeg fremdeles på vei oppover :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan.

 

Du har kanskje mere suskess hvis du prøver deg på forumet til http://www.sof2-europe.com. Det er mange scandinaviske spillere der.

 

Det er vanskelig å snipe i SoF2 - det er langt mellom dyktige snipers ;)

 

Ser att du helts spiller infiltration - og att du hater campere, hehe. Men i infiltration er jo camping viktig ;)

 

Ettersom det ikke er så allvorlig mange SoF2 spillere, så er de fleste klanene så å si konstant på jakt etter dyktige folk. Ta en tur til websiden over så er det mulig du finner noe interresant der :)

Lenke til kommentar

Hei hei...

 

Ja jeg vet at det er en viktig del av strategien det å campe i infiltration..., MEN når jeg skrev det mente jeg slike som alltid camper for enhver pris uten at de gidder å angripe.. :D

 

Ellers så takker jeg for tipset ditt! 8)

 

Forcheese

 

P.S.: Det er svært få som leser innlegget mitt, men jeg håper noen vil opprette en klan med meg :)

Lenke til kommentar

Heisann! hmm korfor har eg ikke sett på denne siden av forumet før :roll: Anyways eg spiller _KUN_ SOF2 og det går ca 3timer i sof2 daglig. Bruker SnowDOG som nick. For tiden spiller eg på en trådløs dritt mus men får meg MX500 i løpet av neste uke og da blir det ass kicking! Flere her som spiller SOF2?

Lenke til kommentar
Heisann! hmm korfor har eg ikke sett på denne siden av forumet før :roll: Anyways eg spiller _KUN_ SOF2 og det går ca 3timer i sof2 daglig. Bruker SnowDOG som nick. For tiden spiller eg på en trådløs dritt mus men får meg MX500 i løpet av neste uke og da blir det ass kicking! Flere her som spiller SOF2?

 

Tror ikke jeg har set deg spille før...

 

Hvilken server er du vanligvis på? Eller spiller du på en favorittmap?

 

Hehe... Jeg er hekta på SOF2... Klarer ikke lenger å legge meg til en fornuftig tid :p Vi kan si det slik at SOF2 har "ødelagt" livet mitt...

 

Hehe...

Lenke til kommentar
Går ting som det skal får vi kanskje lagt inn den nye patchen i løpet av kvelden - 3 nye maps og masse forvirring - gøy ;)

 

Hei.... Jeg bare lurte på noe... Hvis jeg installerer denne patchen på maskinen, vil jeg få problemer med å joine servere som IKKE har installert denne nye patchen? Enkelte ganger som jeg joiner servere får jeg beskjed om at de bruker en annen versjon...

 

Håper du kan svare, eller kan andre svare på dette? :lol:

Lenke til kommentar

"Hei.... Jeg bare lurte på noe... Hvis jeg installerer denne patchen på maskinen, vil jeg få problemer med å joine servere som IKKE har installert denne nye patchen? Enkelte ganger som jeg joiner servere får jeg beskjed om at de bruker en annen versjon..."

 

Frem til nå har det vært slik att klient og server må ha samme version. Går utifra att det også er slik med 1.03 versionen, men det har du sikkert funnet ut av nå ;)

Lenke til kommentar

Ok da var nyeste punkbuster installert og GOlD patch også så da var det bare å skjekke de nye mapsene. Håper ikke punkbuster gir meg mer problem. Fikk hele tiden beskjed om at eg måtte oppdatere og det gjorde eg men likevel ble eg kicket av europe serverne og de andre serverne som krevde punkbuster på pga av eg måtte oppdatere dritten. Det er derfor eg ikke har vært innom europe serverne. Får eg mer stress fra punkbuster så sletter eg spillet og reinstallerer hele huiten.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg installerte GOLD i natt... Prøvde mapsene.. de var jo kule da, men det var vanskelig å vite hvor den f*rdømte kofferten skulle leveres!! HEHE *Full forvirring*

 

Jordan var kul, Shop2 kul, men kam5 var ikke så kul...

 

Har ikke oppdatert punkbuster manuelt, men jeg fikk ikke noe problemer med det igår.. Men jeg tror jeg har den nyeste versjonen... Hehe :wink:

Lenke til kommentar
Forresten testet de nye brettene og punkbuster funket helt fint. Nå er det bare dager til min nye mus.

 

Punkbuster funket her også...

 

Regner med at du har kjøpt deg en optisk mus? Trådløs eller ikke trådløs?

 

De nye brettene er kule, men jeg må være ærlig og si at FINCA er det beste brettet... :lol:

Lenke til kommentar

Se her ja , Storeelg igjen..treffer på deg over alt jo :)

 

Til dere som ikke har clan her.....

 

Jeg har nettop startet en ny clan, Norwegian Beer Force.

Vi rekrutterer , og dere er velkommen som tryout.

Visse kriterier må du oppfylle:

- Over 20

- Like øl :)

- Bruke IRC

- Ha det gøy :lol:

 

Vi er 6 stk pr idag, 5 av oss har spilt sammen omtrent siden sof2 kom ut.

Tidligere claner er cC = Close Combat og TfC = The First Commandment

 

Vi har en public server: 217.8.130.150:20110 (Den beste servern i norge... eller som storeelg liker å si det... den ENESTE servern i norge) :roll: Står ihvertfall på 100Mbit linje.

 

#nbf.sof2 på Quakenet

ICQ: 22981796

MSN: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...