Gå til innhold

Soldier Of Fortune 2 Klan...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje dere skulle starte en ny norsk clan... Jeg får ofte mailer fra forskjellige norske spillere som vil joine id, men pr idag så kan vi ikke ta inn flere folk. Er det noen som er intressert i å ta på seg jobben som organisator, så kan den personen få litt mail adresser med meg fra forskjellige spillere som kan være intressert.

Lenke til kommentar

Har nettopp startet en klan og er ute etter ett par gode spillere. Vi er nå 5 stykker men 2 er rimelig ferske så vi trenger et par stødige folk. Bare send meg en PM hvis dere er interessert:-)

Har meldt oss på i HQ League så nå er vi snart igang !

 

Klannavnet er : Vikingz

 

Turboman | Vikingz

Lenke til kommentar

Hei, har utfordret tre forskjellige lag i HQ League men har ikke hørt noe fra noen av klanene :( Er det noen som vet om ligaer eller ladders der klanene er aktive? Vi vil snarest mulig begynne å spille kamper :woot:

Vi har et par spiller som er litt ferske enda, så vi trenger litt matchtrening.

Hvis det er noen klaner som er interessert i å møte oss til treningskamp så er det bare å sende meg en privat melding :D

Lenke til kommentar

Morsomt å se at det dukker opp nok en norsk klan i sof2. Ikke så veldig mange av dem fra før, da det er mange mixclaner.

Regner dem at dere henger rundt på irc, da det er på quakenet det skjer. Stikk innom f.eks. #pureplay og #id_sof2 (eller var det #id_no ?).

www.clanbase.com hoster for øvrig Europas største laddere (inf, ctf, dem, 2v2, 5v5 ...)og cups (open cup/nations cup inf/ctf)i SoF2 (som så mange andre spill :wink:

 

pm meg på irc for en pcw (pure/ram @ #pureplay), men hvis dere er helt ferske, så må dere antakelig regne med litt hard medfart i en pcw mot oss :p

 

En anne idè er å få til pcw med noen lag i 3. divisjon i CB Open cup. Jeg kan gi noen tips på irc hvis det er av interesse.

Lenke til kommentar

pm meg på irc for en pcw (pure/ram @ #pureplay), men hvis dere er helt ferske, så må dere antakelig regne med litt hard medfart i en pcw mot oss  :p  

 

Bruker ikke irc, men har forstått at mesteparten av gamerne bruker det. Får vel begynne å bruke det. Du kan ta kontakt med meg via MSN eller PM her på forumet så kan vi avtale en PWC.

 

Flere av oss har spilt Sof2 siden det kom ut, så vi er ikke helt talentløse(tror jeg) :wink: 3-4stk av oss har vel spilt bare i 3-6 mnd :-?

Så det hadde vært gøy med en kamp mot dere bare for å se hvor vi ligger i landet :woot:

Lenke til kommentar

Turbo - jeg tror dere vil få en tankevekker mot pure gutta, hehe. Hvis dem spiller seriøst da, og det tror jeg nok dem kommer til å gjøre...

 

Gå på med god attitude - og lær av dem. De har ant. snagga briefcasen før dere har prima den første granaten, hehe ;)

Lenke til kommentar

Hehe Storeelg

 

Jeg bruker ikke msn, turbo, og jeg kan ikke avtale matcher uten først å ha snakket med resten av gutta. Last f.eks. ned mirc fra http://www.mirc.com. Koble opp mot quakenet, f.eks den norske serveren(oslo.no.quakenet.org). Mer info her: http://staff.quakenet.org/server_show.phtml?serverid=7.

(Sorry hvis jeg forteller deg ting du vet fra før)

 

Så er det bare å joine #pureplay

Jeg er som regel online i 20:00-tida

 

Mye enklere å avtale på irc :)

 

pure/ram

#pureplay @ quakenet

Lenke til kommentar

Du kan jo f.eks. hente deg et kjekt lite tilleggsprogram her:

http://www.burningimage.net/msn/

Dette gjør deg i stand til å chatte med brukere av msn på irc.

Mao folk som ikke bruker irc selv.

Ganske smart sak :yes:

 

Men så over til noe annet...

Vi er noen stykker som har startet en klan "Vikingz".

Turboman er en av dem.

Vi har lyst å få satt opp en server for å kunne spille kamper når det passer oss + å kunne samles en bestemt

plass når vi skal trene.

Problemet er at jeg ikke vet hva som skal til. Må man ha en spesiell hardware for å sette opp en gameserver?

Håper noen kan dele sine erfaringer med oss.

Er jo bare bra dersom vi får enda en norsk server å spille på :woot:

 

Her er forresten klan-logoen vår som jeg har lagd i CorelDraw. Regner med at den blir litt "modda" etterhvert

men det er nå et greit utgangspunkt.

Beklager størrelsen, men det var det jeg hadde på nett nå.

(blir sikkert fjerna av admin uansett) ;-)

 

ACFJBAAmaOKS.bmp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...