thadon Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 System: Intel® Core2 CPU 6600 2046MB RAM NVIDIA GeForce 8800 GTX Vista Home Premium Fikk patcha opp spillet og fyrte det opp, fikk spilt gjenom trenings missionet før loadninga stoppa opp på første missiom, gikk så ut. Fyrte opp spillet igjen og loada auto-saven, fikk så bluescreen med en gang og pcen restarta seg selv (samme problem med stalker). Prøvde å kjøre spillet for en sistegang, men fikk bluescreen etter jeg lagde en ny save. Hva er problemet? er det vista? Finnes det eb løsning? -takker
Dr. Mobius Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Det er nok bare slik Dark Messiah er. Jeg kjøpte det da det kom ut, men har ennå ikke spilt lenger enn til level 3. Det er et utrolig bugga spill.
kinag Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Det er nok bare slik Dark Messiah er. Jeg kjøpte det da det kom ut, men har ennå ikke spilt lenger enn til level 3. Det er et utrolig bugga spill. 8697367[/snapback] Rart, jeg har spilt gjennom det tre ganger med tre forskjellige "klasser" og jeg har aldri krasjet. Tror det kan være vista når du også har problemer med S.T.A.L.K.E.R. Kanskje de ikke er støttet av Vista? I så fall ville jeg sett etter en patch til spillene.
ScorpioN Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Det er nok bare slik Dark Messiah er. Jeg kjøpte det da det kom ut, men har ennå ikke spilt lenger enn til level 3. Det er et utrolig bugga spill. 8697367[/snapback] Rart, jeg har spilt gjennom det tre ganger med tre forskjellige "klasser" og jeg har aldri krasjet. Tror det kan være vista når du også har problemer med S.T.A.L.K.E.R. Kanskje de ikke er støttet av Vista? I så fall ville jeg sett etter en patch til spillene. 8697481[/snapback] Spillt begge spill uten problemer med Vista. Jeg ville prøvd å oppdatert/byttet skjermkort drivern. Endret 25. mai 2007 av ScorpioN
thadon Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Stalker funker fint nå some jeg har oppdater driveren. Patcha opp dark messiha til 1.03, funka flott i 5 min føre det hengte seg opp og jeg fikk crash to desktop, prøver å oppdatere lydkort driveren nå
ScorpioN Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Stalker funker fint nå some jeg har oppdater driveren.Patcha opp dark messiha til 1.03, funka flott i 5 min føre det hengte seg opp og jeg fikk crash to desktop, prøver å oppdatere lydkort driveren nå 8697806[/snapback] Om du har 64bit versjon av Vista kan kanskje det være årsaken til dark messiah crash. Mener å huske det var noe krøll med Vista 64bit og dark messiah. Som sagt kjørte jeg det uten problemer med 32bit vistaen. Får du forresten "The memory could not be read" melding ? Tror det skulle vært fiksa i 1.01 patcen, men du har jo 103 hmm Endret 25. mai 2007 av ScorpioN
thadon Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 har 32bit. hmm, kan jo prøve å uinstalle for å så patche med 1.01. Jeg vill spile dark messiah NÅ!
thadon Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Funker nå, måtte sette ned grafikken, merkelig at ikke systemet mitt greieer det på fullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå