Gå til innhold

LOTRO Kinship: The New Horizon


Anbefalte innlegg

Hallo og velkommen til recruitment tråden for The New Horizon.

 

Vi er et Lord of the Rings Online kinship (guild) på den Europeiske serveren [EN-RP] Laurelin.

 

Jeg fikk tips fra andre normenn i kinshippet at jeg burde ta kontakt med brukerene av dette forumet.

 

Vi er et internasjonalt kinship som ønsker alle de som ser etter et kinship som satser mer på sammarbeid og vennskap over hundrevis av ukjente medlemmer.

 

At vi er et internasjonalt kinship vil si at kommunikasjon vil i hovedsak foregå på engelsk, men det er ikke noe i veien for å snakke norsk med de mange andre norske medlemme vi har.

 

TNH er et "mixed" kinship som vil si at vi tar imor medlemmer fra alle rasene i spillet. Vi ser ikke først og fremst på hvilen level og klasse karakteren din er, men heller på hvem du er og hva du kan bidra med hos oss. Dette betyr at vi ønsker både splitter nye og erfarene LOTRO spillere til å bli med oss. Er du lav level hjelper vi med glede, er du høyere enn oss skal ivertfall jeg gjøre mitt beste i å ta deg igjen! :p

 

Får dere som ikke vet det er serveren vi er på en "Rollespill" server, noe som betyr at det er noen spessielle regler som forbyr navn som ikke har noe med lotr å gjøre, det legger også opp til at du skal være "in character" (IC) mens du snakker med andre utenfor kanaler som ikke er satt opp spessielt til å annen snakk.

TNH legger opp til rollespill for de som vil det, men vi krever ikke at du alltid er IC mens du snakker med oss.

 

Vi har ikke veldig mange medlemmer for tiden, men det blir flere med hver dag, og vi har allerede flere folk som er meget aktive.

 

Vi har også en webside og forum som er laget for medlemmene våre så det er lettere og finne ut om oss og snakke med hverandre. Hvis du vil ta kontakt med oss eller finne ut mer om oss oppfordrer jeg deg til å besøke en av de, hvor du vil raskt få svar på hva enn du lurer på.

 

Websiden: TheNewHorizon.net

Forumet: forum.TheNewHorizon.net

Du kan også sende meg en e-post til: [email protected]

 

Hvis du har lyst til å bli med i The New Horizon oppfordrer jeg deg til å ta kontakt enten på forumet, i spillet eller på e-post.

 

P.S.

Har du selv et kinship som kan har verdier lignende TNH og du er interisert i å opprette et sammarbeid med oss, er du velkommen til å ta kontakt angående en allianse.

Endret av Ruthir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten så jeg vurderer å sende inn en "søknad".. :)

 

Har egentlig ikke vært så gira på å bli medlem av andre guilder enn en guild jeg selv kan være med på å bestemme regler og medlemmer.. Grunnen til det er at det er alt for mange "useriøse" folk som ikke spiller på den måten jeg vil spille, altså; Roleplaying / IC.. Derfor har jeg holdt meg unna de "store andre ukjente", og SPESIELT(!!) de guildene hvor det bare raser en character forbi og spør om jeg vil joine uten at så mye som et ord har blitt vekslet..

 

The New Horizon, derimot, ser ut til å holde de verdier jeg selv verdsetter; Roleplaying and good fun! :)

 

En guild hvor man ikke bryr seg om hvilken level, men heller på personen..

 

Dette kan jeg like.. :)

 

 

Virker jo som et skikkelig godt etablert miljø også! Godt!

Lenke til kommentar
Nesten så jeg vurderer å sende inn en "søknad".. :)

 

Har egentlig ikke vært så gira på å bli medlem av andre guilder enn en guild jeg selv kan være med på å bestemme regler og medlemmer.. Grunnen til det er at det er alt for mange "useriøse" folk som ikke spiller på den måten jeg vil spille, altså; Roleplaying / IC.. Derfor har jeg holdt meg unna de "store andre ukjente", og SPESIELT(!!) de guildene hvor det bare raser en character forbi og spør om jeg vil joine uten at så mye som et ord har blitt vekslet..

 

The New Horizon, derimot, ser ut til å holde de verdier jeg selv verdsetter; Roleplaying and good fun! :)

 

En guild hvor man ikke bryr seg om hvilken level, men heller på personen..

 

Dette kan jeg like.. :)

 

 

Virker jo som et skikkelig godt etablert miljø også! Godt!

8692587[/snapback]

 

Jeg er glad du er interisert. :) Ja vi prøver å unngå vill rekurtering av ukjente folk, det passer så absolutt ikke inn i en rollespill server.

 

Det er ikke tvil om at du får være med på å bestemme, jeg setter demokrati og andre medlemmers ønsker høyt, selv om det er en del jeg må bare si at "sånn er det" nå i starten så vi har noe å bygge på.

 

Som sagt har vi ikke vært spessielt strenge på rollespill internt i kinshippet, men det er viktig og opprettholde det når man spiller spillet.

 

Det stemmer at vi har et godt etablert miljø, det som desverre ikke er helt etablert enda er medlemmer, noe vi trenger flere av og du høres ut som et person som skulle passe perfekt inn hos oss. Så hvis du vil kan vi godt ta oss en prat in-game, men husk å si ifra her først så jeg får logget meg på.

Lenke til kommentar

Heisan Ruthir! :]

(Du bommet bare litt med plasseringen av posten, jeg raporterer den for flytting for deg.)

 

Jeg ble medlem hos TNH for 5 dager siden, og så langt har jeg kun positive erfaringer fra kinshipet. Medlemmene og spesielt Ruthir har vært veldig imøtekommende og hyggelige, og svarer alltid så godt de kan på alle nybegynnerspørsmål jeg måtte ha. Vi er ikke så veldig mange enda, antagelig fordi kinshipet ikke har gått rundt og rekrutert folk på strak arm slik som Bone nevner.

 

 

Så thumbs up - Ta kontakt om det du likte det du nettopp leste!

Lenke til kommentar

Nei, hehe.. Mente ikke at jeg kunne være med å bestemme selv i The New Horizon, bare at det har vært grunnen til at jeg ikke har blitt med i andres guilder før! :) ..derfor denne guilden virket litt interessant da deres regler samsvarer med mine (så på den måten går det bra allikevel! :p ) hehe..

 

Skal si ifra når jeg kommer på!

 

Men, et lite spørsmål; Hvordan er det med noen av mine bekjente (in-game). Jeg hadde tenkt å starte en guild selv, men vi var ikke mange nok til å komme opp i antallet (som var/er 6 stykker) for å få gjennomslag for guilden, så slikt sett ble det ikke noe av (ennå). Grunnen var rett og slett av vi var litt for "picky" til hvem vi ville ha med! :) ..det jeg vil frem til er; Det er i hvert fall 2 til, i tillegg til meg, som er "skikkelige folk", om du skjønner hva jeg mener... Hva er muligheten for at eventuelt disse to kan bli med?

 

Vi spiller alle 3 på EN-RP Laurelin. Selv heter jeg Ariala, hobbit, hunter, level 28 (og snart 29 år! :p ). De to andre er en engelskmann på 23, og en svenske på 32(?) (altså år, ikke level) :)

 

Anyway.. dette høres interessant ut! :)

Lenke til kommentar
Nei, hehe.. Mente ikke at jeg kunne være med å bestemme selv i The New Horizon, bare at det har vært grunnen til at jeg ikke har blitt med i andres guilder før! :) ..derfor denne guilden virket litt interessant da deres regler samsvarer med mine (så på den måten går det bra allikevel! :p ) hehe..

 

Skal si ifra når jeg kommer på!

 

Men, et lite spørsmål; Hvordan er det med noen av mine bekjente (in-game). Jeg hadde tenkt å starte en guild selv, men vi var ikke mange nok til å komme opp i antallet (som var/er 6 stykker) for å få gjennomslag for guilden, så slikt sett ble det ikke noe av (ennå). Grunnen var rett og slett av vi var litt for "picky" til hvem vi ville ha med! :) ..det jeg vil frem til er; Det er i hvert fall 2 til, i tillegg til meg, som er "skikkelige folk", om du skjønner hva jeg mener... Hva er muligheten for at eventuelt disse to kan bli med?

 

Vi spiller alle 3 på EN-RP Laurelin. Selv heter jeg Ariala, hobbit, hunter, level 28 (og snart 29 år! :p ). De to andre er en engelskmann på 23, og en svenske på 32(?) (altså år, ikke level) :)

 

Anyway.. dette høres interessant ut! :)

8692898[/snapback]

 

Vennene dine høres helt greie ut, og jeg har siden dag én oppfordret alle til å invitere vennene sine de tror vil like seg hos oss.

 

Jeg tenker jeg skal logge på spillet nå i og med at du er et par levler høyere enn meg. hehe :whistle:

 

Hvis du lurer så er jeg selv 19 år gammel, men jeg har alikevel åresvis med clan/guild ledereskaps erfaringer.

 

Hvis dere bestemmer dere for å bli med er det bare å sende en melding til meg eller Kuriados så kan vi slå av en prat. :)

Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg skal logge på spillet nå i og med at du er et par levler høyere enn meg. hehe  :whistle:

 

Hvis du lurer så er jeg selv 19 år gammel, men jeg har alikevel åresvis med clan/guild ledereskaps erfaringer.

 

Okei.. merker at jeg har skrevet en liten leif... er level 18 :blush: hmm..

 

Jeg har derimot IKKE lang erfaring i guild.. den er egentlig ikke eksisterende! :p

Lenke til kommentar

Heisann! Har nå prøvd å få kontakt med Ruthir in-game nå, men får visst en melding opp om at du er offline eller ikke eksisterer. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å legge deg til å friends lista slik at jeg kunne prøve å ta kontakt når du kom online neste gang, men du er jo online.. hehe...

 

du kunne ikke tatt kontakt med meg istedet? Er ikke så veldig høy level enda, kun en level 12 Hobbit burglar med navnet Mynos.

Lenke til kommentar
Heisann! Har nå prøvd å få kontakt med Ruthir in-game nå, men får visst en melding opp om at du er offline eller ikke eksisterer. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å legge deg til å friends lista slik at jeg kunne prøve å ta kontakt når du kom online neste gang, men du er jo online.. hehe...

 

du kunne ikke tatt kontakt med meg istedet? Er ikke så veldig høy level enda, kun en level 12 Hobbit burglar med navnet Mynos.

8693189[/snapback]

 

Artig, kanskje jeg får meg en på min egen level og gjøre litt quests sammen med, da! :) Jeg er forøvrig level 15 men har ikke tid til å spille i kveld, så kanskje du har tatt meg igjen innen i morgen.

Lenke til kommentar
Heisann! Har nå prøvd å få kontakt med Ruthir in-game nå, men får visst en melding opp om at du er offline eller ikke eksisterer. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å legge deg til å friends lista slik at jeg kunne prøve å ta kontakt når du kom online neste gang, men du er jo online.. hehe...

 

du kunne ikke tatt kontakt med meg istedet? Er ikke så veldig høy level enda, kun en level 12 Hobbit burglar med navnet Mynos.

8693189[/snapback]

 

Skal ta kontakt med deg om et par minutter jeg. ;)

Lenke til kommentar

Vælkommen ;) Husk forumet og nettsiden! Veldig viktig og sjekke der ofte og registrere seg til events.. Lite motiverende å lage events når kun ledern og en annen officer melder seg.. folka SPILLER bare.. gidder ikke å være kin-sosial utenfor..

Så vær aktive på forumet også, folkens..

forum.thenewhorizon.net

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg skal logge på spillet nå i og med at du er et par levler høyere enn meg. hehe  :whistle:

 

Hvis du lurer så er jeg selv 19 år gammel, men jeg har alikevel åresvis med clan/guild ledereskaps erfaringer.

 

Okei.. merker at jeg har skrevet en liten leif... er level 18 :blush: hmm..

 

Jeg har derimot IKKE lang erfaring i guild.. den er egentlig ikke eksisterende! :p

8693156[/snapback]

 

Vi får prates mer i morra. Som sagt er det ikke levelen din som er viktig. ;)

 

Tenker jeg skal legge meg nå. Jeg er på jobb til 3 i morra, når jeg kommer hjem kan vi snakkes på spillet, eller her på forumet mens jeg er på jobb.

 

Det er også planlagt en event for fredag som du og vennene dine er velkommen til å delta i, for mer info om dette kan du ta kontakt med Kuriados som tar seg av slikt.

 

Gleder meg til å møte deg online. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...