Gå til innhold

Bevegelsessensoren i wiimote ødelagt, hjelp


Anbefalte innlegg

Hei,

En av wiimotene mine har har fått sin bevelgelsessensor ødelagt ser det ut som. Jeg kan navigere meg rundt på skjermen med hånden og i spill som jeg skal peke med men når jeg skal f. eks spille wii sports så vil ikke tennisrackerten eller noe annet bevege seg. lyset på kontrollen og vibrasjonen fungerer helt fint. Jeg tror at jeg ikke har mistet den eller gjort noe stor skade, det eneste var vel at jeg traff en kamerat i skulderen.

 

Jeg har dessverre ingen kvittering men jeg tror jeg skal kjøpe en ny og så legge i den gamle for å si at den var ødelagt siden den som ble ødelagt var ganske ny.

 

Så er det noen som har opplevd det samme problemet eller har har en grunn til at jeg ikke burde levere inn wiimoten (lurer på om de kan finne ut at det ikke var den de ga meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det samme problemet. Prøvde diverse ting til jeg ble frustrert. Til slutt så spilte jeg med den andre Wii-moten. Etter en stund så prøvd jeg den ødelagte så funket den! ;) Har ikke noe virkelig svar på hva som er feil med den. Men min funket etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det samme problemet. Prøvde diverse ting til jeg ble frustrert. Til slutt så spilte jeg med den andre Wii-moten. Etter en stund så prøvd jeg den ødelagte så funket den! ;) Har ikke noe virkelig svar på hva som er feil med den. Men min funket etterhvert.

8688307[/snapback]

 

ok takk, jeg skal prøve det (selv om jeg har slått kontrollen inntil ting i frustrasjon da og kanskje ødelagt den enda mer XD)

Lenke til kommentar
har du ikke kvittering fra da du kjøpte wii'n da? kan du ikke si at det var den wiimoten?

8688332[/snapback]

 

er mulig det, men faktisk så tror jeg at det bare er 90 dagers ganranti på wiimoten og når jeg kjøpte wiin som var det eneste jeg fikk et sånn derre bevis på at jeg hadde forhåndsbestilt (siden jeg gjorde det på spaceworld) den. Jeg fikk ikke en vanlig kvittering men det kan jo hende at den lappen holder.

Lenke til kommentar

Jeg har forresten prøvd kontrollen om igjen nå, og den virket fortsatt ikke. og siden jeg har lest litt rundt på forumet er jeg nå redd for å ha på standby wii24 siden jeg ikke er sikker på om jeg kan levere den inn hvis den blir ødelagt som andre sine har blitt. :ph34r:

edit: og det er ca 2 uker siden den ble ødelagt, altså kontrollen

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Prøvd å gi den et kakk? Hørt at det hjelper i enkelte tilfeller. Slå den mot håndflaten ganske kraftig. Den er designet for å tåle en god del.

 

edit: Slått den virker det som du har ser jeg...

 

 

Prøv å hold innen sync-knappen på Wii i 10s for å fjerne kontrollene fra maskinen, så prøver å synkronisere dem igjen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
har du ikke kvittering fra da du kjøpte wii'n da? kan du ikke si at det var den wiimoten?

8688332[/snapback]

 

er mulig det, men faktisk så tror jeg at det bare er 90 dagers ganranti på wiimoten og når jeg kjøpte wiin som var det eneste jeg fikk et sånn derre bevis på at jeg hadde forhåndsbestilt (siden jeg gjorde det på spaceworld) den. Jeg fikk ikke en vanlig kvittering men det kan jo hende at den lappen holder.

8688342[/snapback]

 

i norge har man 2 års garanti på alle elektroniske ting.. og hvis de er ment å vare i mer enn 2 år har man 5 års garanti :thumbup: så bare å klage :yes:

Lenke til kommentar
har du ikke kvittering fra da du kjøpte wii'n da? kan du ikke si at det var den wiimoten?

8688332[/snapback]

 

er mulig det, men faktisk så tror jeg at det bare er 90 dagers ganranti på wiimoten og når jeg kjøpte wiin som var det eneste jeg fikk et sånn derre bevis på at jeg hadde forhåndsbestilt (siden jeg gjorde det på spaceworld) den. Jeg fikk ikke en vanlig kvittering men det kan jo hende at den lappen holder.

8688342[/snapback]

 

i norge har man 2 års garanti på alle elektroniske ting.. og hvis de er ment å vare i mer enn 2 år har man 5 års garanti :thumbup: så bare å klage :yes:

8688570[/snapback]

 

Man har reklamasjonsrett ikke garanti. Dvs man må fylle ut et skjema og styr og helvett. Garanti er noe butikk/leverandør gir som er endel sterkere, eller de er mer slumsete med hva de reparerer og ikke belaster kunden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...