Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt ved avføring


Gjest Gjest_Junker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Junker_*

Jeg har nå i en eller to dager hatt en stikkende smerte ved avføring, og egentlig ellers også. Smerten ligger helt i endetarmen eller "rompehullet" om du vil.

Har undersøkt litt å lurt på om ikke jeg har hermoider eller hva det nå kalles.

Kjente etter i dusjen i dagtidlig og kjente en liten "klump" den blokker på en måte analåpningen. Det gjør vondt hvis ikke jeg sitter riktig eller hvis jeg går. Ikke skrikende smerte, men svir. Jeg er også ganske redd for å gå til legen da jeg ikke vil ha noe opp i rompa mi. :cry: Noen ideer?

Må legge til at jeg har hatt dette før men det har gått over etter en kort stund.

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det å være redd for at legen "putter noe oppi derbak" trenger du egentlig ikke være redd for. Jeg har hatt slange inn begge veier, og tro meg, der bak er det ikke så ille. Slange ned halsen og ned i magen derimot er mitt livs absolutt værste opplevelse :( :( :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde dette problemet selv en stund, hvor jeg i tillegg hadde hard mage. Det viste seg at jeg hadde et hovent endetarms hull etter utpressing av meget hard avføring. Når jeg begynte å spise normalt og fikk en mer normal avføring stabiliserte det seg og jeg har ikke had noe problemer siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...