Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Her kan du skrive de teiteste tingene / diskusjonene du har hatt med en noob. Her er min : Nobb: hey vere have you got thatt staf? Meg: It`s not a staff its a sword Nobb: no no no it is a staf Meg: sorry boy Noob: fucking idiott its a staff meg:/ignore haha det på være det teiteste Hva er dit teiteste? Endret 23. mai 2007 av Slettet-ZQr2eN
Swafty Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Noob: can yuo make god hed??? Me: What you mean? I have skinning and herbalism as professions.
Izor Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Dummeste noen gang? hmm, tror denne tråden er ganske nær ja...
Kleivis Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Dummeste noen gang? hmm, tror denne tråden er ganske nær ja... 8681986[/snapback] Viss du syns den er så dum kan du vel bare holde kjeft?
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Skrivefeilene > innholdet. "OMG, EXPLOITS!", og mente det. Jeg sto på taket av banken i Orgrimmar.
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Vil bare be folk om og holde seg on topic har du en mening om mine innleg så send det på PM
chokke Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Vel, Sethekk Halls - PuG... Vi kom til sistebossen, men alle var så jævla retards og så jeg ba om lederskap og kicka alle og inviterte guildmembers, droppa Oblivionbuksene mine
Nstin Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Vel, Sethekk Halls - PuG... Vi kom til sistebossen, men alle var så jævla retards og så jeg ba om lederskap og kicka alle og inviterte guildmembers, droppa Oblivionbuksene mine 8682145[/snapback] Bare synd at alle andre vil se på deg som en retard nå.
chokke Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Vel, Sethekk Halls - PuG... Vi kom til sistebossen, men alle var så jævla retards og så jeg ba om lederskap og kicka alle og inviterte guildmembers, droppa Oblivionbuksene mine 8682145[/snapback] Bare synd at alle andre vil se på deg som en retard nå. 8682160[/snapback] Vel... skrev en post tidligere, mye mer utfyllende, får se om jeg finner den igjen. Hvor historien faktisk var relativt morsom. Fant den: Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies smile.gif . Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG! Endret 23. mai 2007 av chokke
Are.......... Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Vel, Sethekk Halls - PuG... Vi kom til sistebossen, men alle var så jævla retards og så jeg ba om lederskap og kicka alle og inviterte guildmembers, droppa Oblivionbuksene mine 8682145[/snapback] De skal være noe syyykt dumme hvis du faktisk gjorde det der! Vet ikke jeg hvem som var den største retarden i den gruppa... Uansett, engang jeg var i SM: Den daggeren eller staffen jeg skulle ha droppet. Var der for fjerde gangen eller noe sånt. En "ninja" needer. Jeg ser selvfølgelig at han needer og kjefter på han. Så sier han: "I greed!". Han vinner selfølgelig! Endret 24. mai 2007 av Are..........
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) får du ikke et litt dårligt rykte blant noobene da? And now.......... Antena i happy to introduce the new language...... nobbish Ordbok: plz = pleas nop= no wzp: what are you doing? mtf= a guy who fuck his own mother :O Måtte bare Endret 23. mai 2007 av Slettet-ZQr2eN
Nerf Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Fikk et whisper av en lvl 52 warlock når jeg var i UC her om dagen. (Jeg er 44 btw.) Han: "Giv me gold, plz." Meg: "No, sorry." Han: "PLZPLZPLZ I need it. Meg: "No matter how much you say PLZZZ I wont give you any, sorry. Earn it yourself, like everybody else." Så blir det stilt et lite minutt, før det kommer: "FUCK YOU NOOB!! FUCK OFF!" Og det fortsatte med noen relativt kreative besvergelser . Ganske sært. Endret 23. mai 2007 av nerf
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Rart at han klarte seg til lvl 52 , for mange er ferdige med og tigge i lvl 10 -12 elns
Nstin Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Chokke: Skjønte at det var det beste å kicke de. Men de vil fremdeles syntes du var retarden
chokke Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Chokke: Skjønte at det var det beste å kicke de. Men de vil fremdeles syntes du var retarden 8682424[/snapback] Hva 4 tilfeldige guildløse/mongoguilds-folk sier driter jeg i. Uansett så har jeg bytta server siden den gang. Og når de ikke klarer å følge ENKLE ordre så er det ikke synd på dem.
bandreas Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) edit: helt feil post Tittelen på tråden er way off med tanke på hva du faktisk skriver i posten din. Var ikke så veldig artige minner dette men. Gold beggers og sugne dungeon runs er ikke gode minner i min bok. En i guildet mitt ble regelrett spammet av en low lvl for gold en gang, og han kunne et kinesisk banneord som han svarte med etter hvert. Beggeren var tilfeldigvis kinesisk eller noe i den duren og begynte å kjefte som fy, hehe. What are the odds? Derimot Geddon og Shazzra pullet samtidig i MC rett etter vi hadde fått Ragnaros på farm var tingen. Hoho, kan tro det kom mange "rofl" i chatten da vi stod å ventet ved Garr da begge to kom etter en ihjelskremt hunter :!: Og hadde et alt run i Stratholme da vi rullet for et par cloth skuldre fra Baron, da vi fikk først to stk som rullet 100, så likt på 66 eller noe og så vant han ene med 2 over 1. Litt skjeldent og artig det og Ikke mye gøy i Outland desverre... Endret 23. mai 2007 av bandreas
Walts Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Vel det morsomste har vel skjedd i MC. Var en god stund siden, hadde en hunter som alltid klarte å pullle feil med geddon så han fikk ikke lov lenger, han sluttet wow å kom tilbake ca 3mnd senere hvor vi da gjorde litt MC enda. Eneste hunter i raidet så han måtte pulle, han klarte å pulle geddon og shazz +fire packs 4 ganger på rad xD alle fikk ho helt lattis. (men raid leadern likte det ikke, ble sikkelig sur å stakk xD )
Snipershot Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Vår hunter var litt trøtt en gang og hadde vært afk en liten stund før han kom tilbake og skulle pulle geddon. Vi var en rimlig ny gruppe som ofte brukte litt ekstra tid for å være sikre på at alle forsto hva som skulle skje og hvor folk skulle stå. Så når hunteren roper sier ifra at han har utført pullet så spør han "So, what did geddon drop today?" som blir besvart med "We havent killed him yet" før shazzrah kommer inn gjennom tunellen og skaper full panikk blandet med hysterisk latter. Vi hadde også en rekke med 3 kills eller noe av Shazzrah der vi greidde å drepe han akkurat da alle i raidet var døde.
TaigaH Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Netherspite igår på 2%, 3-4 døde, inkludert begge som skulle stå på den grønne(healing) strålen denne portal fasen. Eneste vi trengte var å få en mann på den grønne strålen så kom vi til å drepe han, raidlederen roper på vent: "Jeg tar den grønne strålen". Jeg står klar for å ta den, men bytter til den blå når han sier det. Etter 5 sek, Netherspite på 8-9% og rising, viser det seg at han sto på den røde strålen. Alle hadde glemt at raidlederen er fargeblind Tok han neste triet da Endret 24. mai 2007 av TaigaH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå