Hoggis75 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Min bærbare vil plutselig ikke start opp lengre. Kommer til velkomst bilde, men ikke lengre. Dette gjelder ved normal oppstart og i sikkermodus. Noen som har forslag på hvordan jeg skal klare å komme meg inn? I det minste for å få tatt backup av regnskaps program, for så å evt legge inn alt på nytt
Franciscus Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Dette er kanske et prosessor- eller minneproblem, og hva du kan gjøre er å kjøpe et adapterkabel for harddisken og, etter å ha tatt den ut, bruke dem i en annen PC, for å få tilgang til dataene i regnskapsprogrammet ditt. En annen løsning kan være å prøve å boote ved hjelp av en Linux CD, koblet til et nettverk. Derifra kopierer du dataene til en annen PC.
Jallenbo Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Du booter opp med Knoppix og tar ut dataene du vil ha, så kan du boote opp fra XP-CD og reinstallere. For å boote fra CD kan det hende du må endre oppstartsrekkefølge i BIOS. Det kan også hende det kommer opp f.eks "Trykk F10 for boot-meny". Da trykker du F10 og velger CD-ROM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå