Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Finnes det et program til S60v3 (N95 8GB) som spiller av lydbøker på en ryddig måte?

 

Dvs. jeg har lydbøker som gjerne er delt opp i mange små mp3'er som er delt opp i mapper (kapittel). Det hadde også vært fint om spilleren hadde "husket" for jeg sist sluttet og spille.

 

Den innebygde mp3 spilleren i N95 8GB duger jo ikke til dette.. Finnes det noen løsninger for dette (utenom Audible player og at man MÅ kjøpe lydbøker fra audible.com)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det et program til S60v3 (N95 8GB) som spiller av lydbøker på en ryddig måte?

 

Dvs. jeg har lydbøker som gjerne er delt opp i mange små mp3'er som er delt opp i mapper (kapittel). Det hadde også vært fint om spilleren hadde "husket" for jeg sist sluttet og spille.

 

Den innebygde mp3 spilleren i N95 8GB duger jo ikke til dette.. Finnes det noen løsninger for dette (utenom Audible player og at man MÅ kjøpe lydbøker fra audible.com)

 

dette lurer jeg også på (til N95) og finnes det et program som kan sortere bildene dine

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Finnes det et program til S60v3 (N95 8GB) som spiller av lydbøker på en ryddig måte?

 

Dvs. jeg har lydbøker som gjerne er delt opp i mange små mp3'er som er delt opp i mapper (kapittel). Det hadde også vært fint om spilleren hadde "husket" for jeg sist sluttet og spille.

 

Den innebygde mp3 spilleren i N95 8GB duger jo ikke til dette.. Finnes det noen løsninger for dette (utenom Audible player og at man MÅ kjøpe lydbøker fra audible.com)

 

dette lurer jeg også på (til N95) og finnes det et program som kan sortere bildene dine

 

Jeg fant det: Nokia Audiobooks fungerer genialt. Last ned S60 klienten og installer den på telefonen. Last ned Nokia Audiobook Manager (program til PC-en) og bruk det for og konvertere filer og overføre dem til telefonen (evt. kan man bare kopiere lydbøker til minnekortet også, i mappen "Audiobooks", med en filstruktur som f.eks: d:\audiobooks\hobbiten1 kapittel 1.awb).

 

Funker helt glimmers!

Lenke til kommentar

Jeg er litt lei av at alle bildene som ligger på mobilen min kommer fram når jeg åpner galleriet. Jeg skulle gjerne separert kamerabilder, animasjoner o.l altså sortere de i mapper, noen som vet om et program? eller en rask måte å legge de forskjellige bildene i album automatisk eller noe?

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar

og hva med et program som gjør at man kan endre mere spesifikt på bajgrunnsbildet? slik som sony ericsson?, tilpasse og greier, lei av å bare ha ett valg når det gjelder bakgrunn.

 

og hva med et program som gjør at man ikke trenger symbian signinga?? utrolig irriterende når bare 1/3 programmer går å intallere

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Jeg bruker opplysningen1881, sjekk ut denne 1881

Så lenge du er koblet opp mot 3G nettet, så funker denne fint :thumbup:

Bare vær klar over at du da faktisk betaler hvergang noen ringer til deg. Tjenesten er ikke gratis.

 

Det stemmer ikke. Har brukt dette en stund nå og man betaler 30 kr i mnden (ubegrenset bruk) + datatrafikken man sender når noen ringer til deg, og d er bare snakk om noen få bytes =)

Lenke til kommentar

Er på leting etter et telefonsvarerprogram.

 

Det skal helst fungere slik at om man ikke tar telefonen, så ruller en vanlig svarer. Men så skal det også være en mulighet for å kunne bli satt videre til et annet nummer. Du kan altså enten vente på pipetone og legge igjen beskjed, eller taste "1" for å bli satt over til et bestemt nummer.

 

Finnes det noe slikt til Symbian?

Lenke til kommentar

Noen som tar seg av signering av .sis filer?

Eller noen som kan skaffe meg det som trengs for å signere selv? (hadde vært det beste)

 

Har noen programmer her jeg ikke får lagt inn siden dem ikke er signert, og symbiansigned nekter å godta dem..

 

Har Nokia N95.

 

Send en PM ;)

 

PS, om dette innlegget bryter noen regler så si ifra, så fjerner jeg det selv.

Lenke til kommentar

http://www.elisanet.fi/portal/s60/

 

Contacts Transfer

Copyright © 2003-2007 by Juha Riihimäki

 

Noen som har lastet ned dette til Nokia N95? Jeg får det ikke til å fungere.

 

Dette står på about: This product is based on S60 3rd Edition Feature Pack 1 software.

 

Lastet ned denne sis filen: intended for devices running S60 3rd Edition (nederst på siden jeg linket til øverst). Får lastet ned filen, men når jeg kommer til neste vindu så står det bare mange forskjellige tegn (mange firkanter og slik).

 

Vil gjerne ha dette eller et lignende program så om noen kan hjelpe så hadde jeg vært veldig takknemlig. Er også på leit etter et timerprogram (nedtellingsfunksjon). Eneste jeg virkelig savner.

Lenke til kommentar
Er på leting etter et telefonsvarerprogram.

 

Det skal helst fungere slik at om man ikke tar telefonen, så ruller en vanlig svarer. Men så skal det også være en mulighet for å kunne bli satt videre til et annet nummer. Du kan altså enten vente på pipetone og legge igjen beskjed, eller taste "1" for å bli satt over til et bestemt nummer.

 

Finnes det noe slikt til Symbian?

Advanced Call Manager :love:

Endret av turb0man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...