Gå til innhold

Når starter e3 2007?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

E3 2007 starter 11. Juli og slutter den 13. Juli. Spillmessen vil bli holdt i Los Angeles :)

Skrevet
det er slutt på bra damer som går rundt med minimalt med klær :p

8675463[/snapback]

Hva er vitsen med E3 da..? :roll:

8695709[/snapback]

For å hype opp spillene og samtidig lansere nye!

Skrevet (endret)
Når holdes e3 2007, og hvor skal det være denne gang?

8674987[/snapback]

Den er ALLTID i Los Angeles. Dog, denne gang vil den være radikalt endret fra tidligere år - noe jeg synes er bra. Ble for mange booth-babes og non-gaming-relatert tullball tidligere. Nå har de fått rettet det mer opp.

MartinLande, E3 er en messe, og som alle andre messer, viser den frem produkter. E3 handler om spill til de forskjellige spillsystemene vi har. Dit kommer spillutviklere og utgivere for å vise videoer og demoer fra deres neste spill, og media kommer dit for å se på, og skrive om det som er å se. De fleste store spillselskapene kommer dit med sine mest lovende titler (CryTek kommer garantert med Crysis), og en god del nye spill blir allitds også lansert.

Endret av Hr. Jenssen
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)
Tar ikke jeg helt feil nå, men ble ikke E3 avsluttet i fjor? Altså, bye bye E3?

8744976[/snapback]

Nei, det ble bare lukket for tilskuere.

Endret av medlem-105082
Skrevet

8744976[/snapback]

Nei, det ble bare lukket for tilskuere.

8745189[/snapback]

En stund var det frykt for at hele greia skulle bli fjernet totalt.

Skrevet

8744976[/snapback]

E3 må da alltid være... Hehe, Det kan ikke bli no byebye E3 hvordan skal vi da få finne ut kule ting, osv.. Men natta ska sove, selv om dere egetlig ikke har noe med det HAHA :D

Skrevet
Hehe, Det kan ikke bli no byebye E3 hvordan skal vi da få finne ut kule ting, osv..

8769474[/snapback]

...På samme måte som ellers, vel? Pressekonferanser som utgiver/utvikler holder, nett-annonseringer, journalister som besøker utviklere, beta-testing, reklamering, osv?

Skrevet

E3 for pressefolk er ikke verdens ende for meg uansett. Det er jo det som er E3. Live feeds ifra pressekonferanser, og ikke en gjeng nerder som gnir seg inntil gamerbabes. Skulle gjerne ha gnidd litt jeg og (wow, det kan mistolkes grovt), men jeg tviler muligheten til å dra dit ikke kommer med det første. Så lenge jeg får min dose med Spore og GTAIV, så er jeg happy. ^^

Skrevet

E3 har alltid vært en lukket messe. I år det så vidt jeg vet et mye, mye mindre eller ikke noe messegulv i det hele tatt. Vi får konferansene som før, og pressen får teste spill mer lukket. Kostnadene ble for store for de største firmaene med tanke på utvikling av demoer/stands og så videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...