Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda CBR 600f, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjørt endel på CBR600. En ting jeg kan si med en gang. Er du lang så blir det trangt på den. Jeg er 1.90 å veier ca 100kg. For meg ble den for liten. Utenom det så er det en bra sykkel. Slite sterke til tusen er de også.

8663911[/snapback]

 

Honda vettu. Kan jo faen meg kaste den ned en klippe på 150 meter og likevel er sykkelen intakt.

Lenke til kommentar
Har kjørt endel på CBR600. En ting jeg kan si med en gang. Er du lang så blir det trangt på den. Jeg er 1.90 å veier ca 100kg. For meg ble den for liten. Utenom det så er det en bra sykkel. Slite sterke til tusen er de også.

8663911[/snapback]

 

Honda vettu. Kan jo faen meg kaste den ned en klippe på 150 meter og likevel er sykkelen intakt.

8664030[/snapback]

 

denne karen her mistet vist sin alt for kjære NSR ser det ut som XD måtte virkelig vert glad i den , haha XD
Lenke til kommentar

Tja jeg å kameraten min var ute å koste oss i sommervarmen i fjor. Jeg foran på min Yamaha å han bak meg på din CBR. Nærmet oss 240km/t tenker jeg. Tett på det min klarer. Han lå å slipstreamet i dragsuget mitt. Uansett, når vi bremset ned igjen så så ikke syklen han sin ut. Halve kåpesettet var vrengt av. Hadde ikke tålt luftmotstanden. Selvsagt bare max uflaks, å noe som ikke egentlig skal kunne skje, men er veldig glad jeg lå foran han å ikke bak :)

Lenke til kommentar

Du sier ikke hvilke årsmodeller du sikter til, de er litt kjent for å være vonde å sitte på om man har litt lange ben, vet ikke om dette har blitt noe bedre på nyere modeller.

 

Sjekk forsikring før du kjøper også. Det er den desidert dyreste kategorien sykkel å forsikre.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...