Gå til innhold

hjelp til info om Medie & komunikasjon's linjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dem fleste velger studiekompetanse, derfra har man mange flere muligheter til fordypning innenfor f.eks. journalistikk, design, foto, og andre ting

8661615[/snapback]

 

ok takker. skal prøve å stille dere spørsmålene som jeg stiller i oppgaven fra nå av. kanskje det vil hjelpe litt på noen av svarene. starter med:

Hva må til for å komme inn?

 

Edit: har skrevet dette til nå på det spørsmålet:

Man ser ikke så mye på Snitt karakteren men mer oppførsel og ordens karakter.

Fravær spiller en ganske stor rolle. Men trenger ikke mer enn standpunkt karakter (3)

Vis man har en god oppførsel og Ordens karakter, det hjelper også mye med lite fravær

Endret av Veosity
Lenke til kommentar
Ja, velg studiekompetanse!! Da kan du evnt gå ut i lære etterpå igjen hvis du vil, MEN du kan samtidig studere videre enten da eller senere hvis du vil det.

 

Mange vil nok angre om 5 år når de er lei av "å jobbe på gresset" at de ikke tok det ekstra året.

8661636[/snapback]

 

hehe tenker mest på studio kompetanse selv.

Lenke til kommentar
Karakterkravet kommer helt ann på pågangen og antall plasser som er ledig. Altså varierer det veldig fra skole til skole

8670324[/snapback]

men hva er sånn ca karakter snittet man trenger da?

dette er en del av oppgaven jeg sliter med å finne noe sted og det er en del jeg trenger.

Lenke til kommentar
Tja. ca 2 til 4. alt ettersom hvilken skole. Egentlig ubrukelig å regne inntakssnitt på en linje det finnes flere hundre av her til lands

8670360[/snapback]

 

så det er sånn ca. 4.5 i snitt da?

8670505[/snapback]

Hvordan ressonerte du deg fram til det? tror ikke det er en eneste m&k-linje her til lands man trenger så høyt snitt

Lenke til kommentar
Tja. ca 2 til 4. alt ettersom hvilken skole. Egentlig ubrukelig å regne inntakssnitt på en linje det finnes flere hundre av her til lands

8670360[/snapback]

 

så det er sånn ca. 4.5 i snitt da?

8670505[/snapback]

Hvordan ressonerte du deg fram til det? tror ikke det er en eneste m&k-linje her til lands man trenger så høyt snitt

8670986[/snapback]

 

oh flaks for meg. jeg bare gjettet da. flere har sagt at det har et snitt på oppe mot en 5. så tenkte at det var noe sånt.

Lenke til kommentar
Snittet var mye, mye høyere før, da "alle" søkte M&K. Interessen har idag dabbet litt av, så snittet skulle ikke være så veldig høyt. Og snittet teller jo ikke om det er plasser nok til alle :)

8671883[/snapback]

 

du må ha et snitt på over 3 uansett da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...