Gå til innhold

Lightsaber i KOTOR II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å spille knights of the old republic II igjen og lurer på om noen der ute vet hvordan jeg raskest mulig kan skaffe meg en lightsaber?

Jeg husker at det var flere steder hvor det var mulig å skaffe seg en men lurer på hvilken måte jeg kan få en så tidlig som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, Nar shada, om du er dark side, da kan du jo alltids drepe jedi mesteren der, da får du vel lightsaberen hans tror jeg.

light side er jeg ikke sikker på, får sikkert lightsabers av de andre jegi mestrene også om du dreper dem dark side.

Skrevet
tja, Nar shada, om du er dark side, da kan du jo alltids drepe jedi mesteren der, da får du vel lightsaberen hans tror jeg.

light side er jeg ikke sikker på, får sikkert lightsabers av de andre jegi mestrene også om du dreper dem dark side.

8707305[/snapback]

Spilte nettopp gjennom spillet igjen, dro rett til Dxun etter Telos og fikk lyssabel rett før Mandalore fløy meg ned til Iziz.

Skrevet

Korriban er det to deler, og på Stasjonen får du en av Cerka eller Chodo.

Korriban er det raskeste mappet og runde så burde ha sabern fort.

Ett ligger på masteren og ett ligger i caven utenfor (husker ikke helt, er en liten stund siden, kan vært inne i en kiste ellerno)

Er forresten mulig og få to på Duxun også, ett fra mandalore som reward fra noen quests, en til fra og drepe dyr, (får den på samme måten du får deler av den power greia som han mandalorian engineer fyren trenger)

Skrevet (endret)

Jeg bygde mitt egen lyssabel jeg da...

ble litt irrtert over hvor lenge jeg måtte vente på å skaffe meg de rette delene.. :ermm:

Gikk nå bra til slutt å valgte altså dobbel-bladed...

Du finner deler åsånt inni en cave på en planet (husker ikke hva den heter :nei:)

Men du klarer det du med litt tolmodighet :thumbup:

Endret av MainG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...