Gå til innhold

billige spill til Wii noe sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skaffet meg wii på fredag, men gikk litt lei av wii sport, ble sliten :p men lurer på om det finnes noe butikker eller på nett selger billige spill til wii?

Killerboy85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, skaffet meg wii på fredag, men gikk litt lei av wii sport, ble sliten  :p men lurer på om det finnes noe butikker eller på nett selger billige spill til wii?

Killerboy85

8656125[/snapback]

Personlig har jeg funnet butikken min i cdon.com. De pleier å ha priser under det meste annet jeg har sett. Og så sender de rett i postkassen med faktura, slipper å gå på posten.

Skrevet

Titt på signaturen min, det er en løsning der.

G-Vip anbefaler jeg for testing av spill. Som nettbutikk har de litt høye priser, men som leiebutikk funker det utmerket. Betaler 175 ,- i månden og får de spillene jeg vil rett i postkassa for testing.

Om du ikke er ute etter å leie spill og heller kjøpe kan jeg anbefale deg å titte på Spillpriser.no sin side. Der kan du søke etter blant annet Wii spill og får opp en nøyaktig oversikt over hvor det er billigst hen i forhold til andre. Meget god side.

Skrevet (endret)

Hvis jeg leier fks untold legends: dark kingdom og vil beholde det, hvor mye koster det ?

hvis det koster som normalt 599kr, vil det være et nytt spill jeg får prøvd og beholder, eller er det brukt av andre ?

Endret av RockyIII
Skrevet (endret)

Vet ikke hvordan det fungerer, men prisen varierer fra spill til spill. Nettopp grunnet at andre "kan ha brukt det" får meg til å bruke spillpriser etterpå til å kjøpe meg et nytt et jeg kan behold mens jeg sender prøve eksemplaret tilbake.

Edit:

Når det gjelder prisen varierer dette fra spill til spill, men det koster 175 ,- i månden å være medlem så det må du ta i betrakning om du vil beholde spillet.

Om du velger å kjøpe spillet, velger du bare "behold spill" og så kommer neste leiespill i posten sammens med cover og manualen til det spillet du ville beholde.

Endret av Bear^
Skrevet

Har abonnemang for leie av flere spill. 175 ,- er et spill om gangen. Du finner og abonemang der du kan leie flere spill, koster dog litt mere.

Spillet har du så lenge du vil, om du har det i 1 månde kan de ikke si noe (grunnet deres egen policy). Du beholder spillet så lenge du vil, når det blir returnert sender de neste spill på lista di.

Har 13 titler tror jeg det er på min liste som jeg vil prøve. Sendte nettopp tilbake Prince of Persia til Wii fordi jeg ikke likte det, det neste spillet jeg får er Black, til PS2.

Skrevet (endret)

Synes det der ikke var noe billig... de sender ut på torsdag kan komme kanskje mandag i postkassa, du spiller fram til onsdag og sender tilbake sånn at de kan sende nytt spill på torsdag igjen. Du rekker maks med masse stress og kutting av sosial liv å leie 4 spill i måneden, det er 43 kr for hvert spill.. + hvis du vil beholde det, så er det sannsynligvis brukt. Nei det der synes jeg bare var humbug. =p

Endret av RockyIII
Skrevet

Sender ikke ut kun på torsdager, i alle fall ikke som jeg har opplevd. Fikk Metroid prime 2: Echos. Likte det, så jeg klikket "kjøp spill". Dette var en mandag. Onsdag lå coveret til echos i postkassa, sammens med Prince of Persia.

Skrevet

Nok off-topic her, tilbake til trådstarters spørsmål. Personlig synes jeg absoluttspill.no har gode priser, tar ikke mye i frakt, og leverer kjapt :)

Skrevet

Absoluttspill har og god kundeservice i tillegg. Sendte mail og spurte om hvor jeg var i køen for Wii og om jeg hadde sjangse. Samme dag fikk jeg tilbake at jeg var nummer 850-900 i køen, så dessverre fikk jeg ingen Wii fra dem.

Men har kjøpt noen spill derfra og. Rask levering såfrems de har spillet og gode priser. Men bruker og i tillegg spillpriser.no, for å se om det kanskje er noen som er billigere.

Skrevet

Absoluttspill.no er den beste nettbutikken jeg vet om. Gode priser, og en helt fantastisk kundeservice. Jørn-Rudi og gjengen står virkelig på for den butikken. AbsoluttSpill ser forøvrig også på mulighetene for å åpne en fysisk butikk etter hvert.

Leveringstidene er også gode, spillet får man som regel dagen etter eller to dager etter bestilling. Om de av årsaker ikke har fått sendt ut et spill, får man raskt en mail med info og så sender de pakken med bud over natta om muligheten er der.

Helt rått.

Skrevet

Har bare godt å si om absoluttspill.no eg også. Fantastisk service og upåklagelig leveringstid. Får alltid spillene mine over natta. Er min faste spillbutikk ihvertfall :)

Skrevet

Jeg kjøper en del billigspill fra play.com og playx.no. Begge butikkene ligger i utlandet, så 200 kroners grensa gjelder. Generelt har jeg kjøpt alt jeg har kommet over som koster mindre enn 200. Dette har selvfølgelig resultert i at jeg også har kjøpt mindre gode titler, men mine 2 barn har heldigvis lavere krav enn meg.

Til Wii har jeg kjøpt følgende billigspill:

playx.no:

149 kr: Rampage: Total Destruction /Wii

199 kr: Tiger Woods PGA Tour 07 /Wii

199 kr: Ant Bully /Wii

199 kr: Monster 4X4: World Circuit /Wii

Playx.no har timesalg, supersalg etc, så prisene varerer ofte....Jeg har også sett Legend of Zelda: Twilight Princess / Wii til kr 199 hos playx.no, men kjøpte dette ved lansering hos Expert til ågerpris.

play.com:

£14.99: Far Cry: Vengeance (Nintendo Wii)

£14.99: Open Season (Nintendo Wii)

£14.99: Splinter Cell: Double Agent (Nintendo Wii)

Skrevet

Jeg liker Gamezone.no best. Stort sett alle Wii-spill som ikke er nyheter koster ca 400 kroner.

Rask leveringstid og super service.

Skrevet

Jeg liker Gamezone.no best. Stort sett alle Wii-spill som ikke er nyheter koster ca 400 kroner.

Rask leveringstid og super service.

Absolutt spill er også bra.

Playx er jeg ikke så begeistret for. For det første er det i utlandet, så må passe på tollgrensen, for det andre viser det seg ofte at spillet ikke er på lager likevel og det blir aldri sendt, for det tredje kvepper jeg alltid når jeg skriver playx.com istedenfor playx.no.

Skrevet

Kjøpte Red Steel og Rayman raving rabbids på EBgames på Lagunen/Bergen i går. Totalpris ble 549 kroner for begge to tilsammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...