v-gard Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Send henne/han (no girlz on the interweb lolz!) en mail tilbake med hele "Allways look on the bright side of life" teksten. 8655026[/snapback] gurlz* verri importent!!11 Endret 20. mai 2007 av Tullut Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Eg trur eg hadde svart: /violin Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 hehe. spæller du på rp? virka litt emo hun der.. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 en whisper med "hey, damn you, now I dont get my phat loot" er greit. Men å finne nærmeste mailbox, skrive et brev om hvor skuffa du er, at det er den verste dagen i livet ditt, bu fucking huhu. Hun må skaffe seg et liv utenfor dataskjermen. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Syntes det beste var at når jeg skal lukke vinduet til bildet trykker jeg febrisk på "Close Mail" knappen og sitter i noen sekunder og iriterer meg hvorfor den har hengt seg opp... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Syntes det beste var at når jeg skal lukke vinduet til bildet trykker jeg febrisk på "Close Mail" knappen og sitter i noen sekunder og iriterer meg hvorfor den har hengt seg opp... 8657980[/snapback] Ikke bare hu som skrev mailen som trenger seg en tur utendørs ^^ Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Syntes det beste var at når jeg skal lukke vinduet til bildet trykker jeg febrisk på "Close Mail" knappen og sitter i noen sekunder og iriterer meg hvorfor den har hengt seg opp... 8657980[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ser ikke helt logikken i at overreagering nødvendigvis har noe med å være for lite utendørs å gjøre. Kan jo være at hun har veldig lite tid til å spille og at hun derfor ble sur fordi hun ikke fikk gjennomfør planene sine, f.eks. Jaja, imba QQ'ing er det uansett... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Haha, selv om det ødela dagen hennes gjorde det dagen min enda litt bedre Vet liksom ikke hva jeg skal si... Å overreagere er vel å si det på en fin måte... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Høres ut som om vedkommende hadde en BE pala på TVC som het Menardi... Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jævla drittsekk! Skjønner henne godt jeg, HATER sånne som deg.Måtte du brenne i helvette. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jævla drittsekk! Skjønner henne godt jeg, HATER sånne som deg.Måtte du brenne i helvette. 8659749[/snapback] fanboiiii? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Haha, snakk om å overreagere. Det er greit å bli sur når ikke alle i gruppa blir med på et til run, men herregud, det er da grenser for hvor nært man skal ta seg av sånnt. Eller? Endret 21. mai 2007 av Bamboocha Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 At noen her inne ikke synes hun (han?) ikke overreagerte er rett og slett tragisk. Han leava ETTER et run!! "worst day of my life" ok det var vel forhåpentligvis ikke helt seriøst, men når hun slenger på " i hope you...nope. I'm not going to say it..." i tillegg, så håper jeg virkelig at... nei, jeg skal ikke si det.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 At noen her inne ikke synes hun (han?) ikke overreagerte er rett og slett tragisk. Han leava ETTER et run!! "worst day of my life" ok det var vel forhåpentligvis ikke helt seriøst, men når hun slenger på " i hope you...nope. I'm not going to say it..." i tillegg, så håper jeg virkelig at... nei, jeg skal ikke si det.. 8659815[/snapback] slenger meg på den, zeh overreact 2k Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Syntes det beste var at når jeg skal lukke vinduet til bildet trykker jeg febrisk på "Close Mail" knappen og sitter i noen sekunder og iriterer meg hvorfor den har hengt seg opp... 8657980[/snapback] LAL.. samme som meg når jeg ser wow videoer og prøver og endre kameravinkelen :!: Lenke til kommentar
................... Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jævla drittsekk! Skjønner henne godt jeg, HATER sånne som deg.Måtte du brenne i helvette. 8659749[/snapback] Fordi jeg leava etter ett run mener du?? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ikke hør på ham kiwiboy, han har ikke lært seg og lese ennå. Liker selv ikke folk som leaver men dette er jo helt utrolig da. Har selv måtte leave i noen runs tidligere da orb's har dukket opp og jeg må si at jeg ikke liker det noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå