Gå til innhold

Vannkjøling C2D, og 2 stk Geforce 8800GTS/GTX?


Anbefalte innlegg

Får vannkjølingssette mitt iløpe av to dager, så det passer jo utmerket ;)

Det kom til Norge idag fra USA, og gikk rett ut ifra tollen. Håper bare at de ikke har lagt til moms på den :hmm:

8667002[/snapback]

Hold oss oppdatert på dette. Bestiller en liten "dunge" fra Petra's i dag. Merket de korrekt verdi, eller fikk du dem til å forfalske til under 1000 kroner?

 

Edit: Normalt sett får du ikke pakken ut før den har blitt fortollet, så det ser ut som om du har vært heldig. Hvor lang tid tok det fra USA med ekpress?

8673860[/snapback]

 

Jeg bestilte pakken på 17Mai. 18Mai ble den sent.

Her er en oversikt fra usps:

- Out of Foreign Customs, May 21, 2007, 5:33 pm

- Into Foreign Customs, May 21, 2007, 4:39 pm, NORWAY

- Arrived Abroad, May 21, 2007, 4:39 pm, NORWAY

- International Dispatch, May 19, 2007, 9:43 am, SAN FRANCISCO AMC

- Enroute, May 19, 2007, 9:41 am, SAN FRANCISCO, CA 94128

- Enroute, May 18, 2007, 8:35 pm, SAN JOSE, CA 95101

- Acceptance, May 18, 2007, 7:58 pm, SAN JOSE, CA 95101

 

Som du ser var den innom tollen i en time, så det godt hende at jeg må betale moms i oppkrav, vi får se. Forhåpentligvis får jeg den på døra imorgen :D

 

Skal holde dere oppdatert ;)

 

Edit: Fikk du de til å sette ned summen på pakken?

Ba de sende pakken som gave jeg :p

Endret av Ninvec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vannkjølingssette mitt iløpe av to dager, så det passer jo utmerket ;)

Det kom til Norge idag fra USA, og gikk rett ut ifra tollen. Håper bare at de ikke har lagt til moms på den :hmm:

8667002[/snapback]

Hold oss oppdatert på dette. Bestiller en liten "dunge" fra Petra's i dag. Merket de korrekt verdi, eller fikk du dem til å forfalske til under 1000 kroner?

 

Edit: Normalt sett får du ikke pakken ut før den har blitt fortollet, så det ser ut som om du har vært heldig. Hvor lang tid tok det fra USA med ekpress?

8673860[/snapback]

 

Jeg bestilte pakken på 17Mai. 18Mai ble den sent.

Her er en oversikt fra usps:

- Out of Foreign Customs, May 21, 2007, 5:33 pm

- Into Foreign Customs, May 21, 2007, 4:39 pm, NORWAY

- Arrived Abroad, May 21, 2007, 4:39 pm, NORWAY

- International Dispatch, May 19, 2007, 9:43 am, SAN FRANCISCO AMC

- Enroute, May 19, 2007, 9:41 am, SAN FRANCISCO, CA 94128

- Enroute, May 18, 2007, 8:35 pm, SAN JOSE, CA 95101

- Acceptance, May 18, 2007, 7:58 pm, SAN JOSE, CA 95101

 

Som du ser var den innom tollen i en time, så det godt hende at jeg må betale moms i oppkrav, vi får se. Forhåpentligvis får jeg den på døra imorgen :D

 

Skal holde dere oppdatert ;)

 

Edit: Fikk du de til å sette ned summen på pakken?

Ba de sende pakken som gave jeg :p

8675153[/snapback]

Nei, men jeg bestiller for under 1000 kroner, så den skal gå under "gavegrensa". Nå har jeg dog opplevd før at de har åpnet og sjekket pakker, selv om verdien var godt under 1000 kroner, så vi får se. Å betale moms er en ting, men det fortollingsgebyret irriterer meg maksimalt!

Lenke til kommentar
Hehe... Men søren heller, nokon brude då klare å gje microplex.no litt konkurranse i alle fall! Det er jo utruleg billeg i utlandet! Kan ikkje nokon som har gooood tid begynne? Eg skal love å vere dykkar første kunde :D

8676730[/snapback]

 

Joda, en gang i fremtiden, når jeg er ferdig med utdanninga mi ;) Ca. 5 år sikkert :p

 

Har jo vært morro, men trur kanskje ikke det er så stor fortjeneste her til lands dessverre.

Lenke til kommentar

AHAEHHEAHHEAHEAHHAEHEAHAEHEAHEHHAEHAEHHE

 

Var på posten.no og sjekket pakken min, se va jeg fant!:

 

21.05.07 17.33 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN

 

 

YESSSSS! :dribble:

 

Da ble hele vannkjølingssette mitt kostende ca. 4000,- Ikke billig til å være fra utlandet, men det var vært det! :love:

 

Jeg forventer å ha pakken på dør innen to timer :D

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Se der ja, der var du meget heldig. Min pakke ble sendt fra Petra's i dag. Satser på at min går rett gjennom, også.

 

Kan ikke gjøre annet enn å anbefale disse gutta. Utrolig god og personlig service sammen med et enormt utvalg og knallpriser, gjør dette til en sjappe uten likestykke.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
AHAEHHEAHHEAHEAHHAEHEAHAEHEAHEHHAEHAEHHE

Var på posten.no og sjekket pakken min, se va jeg fant!:

 

21.05.07    17.33    UTSENDT TOLLFRI    2061 GARDERMOEN

 

 

YESSSSS! :dribble:

 

Da ble hele vannkjølingssette mitt kostende ca. 4000,- Ikke billig til å være fra utlandet, men det var vært det! :love:

 

Jeg forventer å ha pakken på dør innen to timer :D

8678666[/snapback]

 

Til lykke. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det var då voldsomt med smilefjes!

Overdreven bruk av smilies

 

Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies?

Eg har redigert vekk ein bråte.

Lenke til kommentar
Det var då voldsomt med smilefjes!
Overdreven bruk av smilies

 

Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies?

Eg har redigert vekk ein bråte.

8679271[/snapback]

 

 

Jupp, sorry.

Var bare litt for ivrig ;)

Lenke til kommentar
Ingen GPU-blokk? Eller kjøper du det fra en annen plass?

 

Ser bra ut det der. Bra pakket var det også. Gleder meg  til jeg mottar min FuZion-blokk!

8679638[/snapback]

 

GPU-blokka kommer rett fra Eddy om noen dager. Blir ikke noe toll der heller ;)

Lenke til kommentar
BTW, har fått pakken i hus nå!  :D

 

 

Skulle prøve slangen på en nippel, å nå får jeg den ikke av igjen :p

Nederste bildet :p

8679532[/snapback]

 

Vil du si hvor du fikk vk. settet ditt fra? Legg gjerne ved en link. :)

 

Og så må dere som har kjøpt vk-sett si litt om hva dere synes om de. Når dere skriver om vannkjølingssettene legg ved en link til sida dere kjøpte det på.

 

Vannkjøling. :love:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...