Gå til innhold

Tråden for HTC S730 (Wings)


Anbefalte innlegg

Nå som juli nærmer seg, tenkte jeg det var på sin plass med en egen ryktetråd for denne skjønnheten.

 

Kjør debatt!

 

(Klippet fra presentasjonsartikkel på amobil:)

S730 (Wings)

S730 er sannsynligvis en etterfølger til HTC S710 som vi har gjort en sniktitt på tidligere. Denne telefonen har alle tilkoblingsmuligheter, både EDGE, 3G, HSDPA og Wi-Fi.

 

Skjermen er ikke trykkfølsom, men på utsiden finner du et vanlig mobiltastatur. Når du skyver opp skjermen finner du også et fullt tastatur i qwerty-format slik at e-postene og tekstmeldingene går unna på et blunk.

 

I likhet med de andre telefonene som har lekket ut, har også S730 et to megapikslers kamera. Også denne modellen har integrert GPS-mottaker, i likhet med S420.

 

S730 forventes å være i butikkene i juli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starter likegjerne opp her på egenhånd, jeg.

 

I presentasjonsartikkelen her på amobil, og også andre steder på nettet, har det blitt presentert et bilde som visstnok skal være s730. Et vanvittig stygt bilde, om jeg får lov til å si det: post-58215-1179583810_thumb.jpg

 

Men hvor er navigeringsknappene på denne? Hvis den ikke har touch-skjerm, hvordan skal man navigere rundt i os'et?

 

Derfor tenkte jeg det er på sin plass å vise frem et annet bilde jeg har kommet over, som er fra en nettbutikk som allerede tilbyr forhåndsbestilling. Dette ser også ut som en animert bilde, og ikke et fotografi, men ser dog mye bedre ut:

post-58215-1179584069_thumb.jpg

 

Håper for all del det er det siste bildet som er det mest reelle. Nettbutikken det er hentet fra er linker jeg her (EasyDevices). Det må riktignok sies at forhåndsbestillingen her er relativt vag i form. De vet ikke pris, ikke lanseringsdato og har kun dette ene bildet. Men specsene er detaljerte, og de lover å kontakte deg før de belaster og sender telefonen, for å opplyse om pris og forsikre seg om at du fortsatt skal ha den.

 

Noen kommentarer? Noen som vet noe mer?

Endret av olindtve
Lenke til kommentar

Slenger ut en spec-liste også, hentet fra samme nettbutikk:

Product Specification

 

Release Date: July, 2007

Dimensions: 50 x 100 x 19 millimetres

Mass: 120 grams (battery included)

 

Software Environment

Operating System: Windows Mobile 6 Standard

 

Microprocessor

CPU: 32bit Samsung SC32442

CPU Clock: 400 MHz

 

Memory, Storage capacity

ROM capacity: 128 MB

RAM capacity: 64 MB

Hard Disk capacity: Not supported

 

Display

Display Type: color transflective TFT , 65536 scales

Display Resolution: 240 x 320

Display Diagonal: 2.4 "

 

Sound

Microphone: mono

Speaker: mono

Audio Output: Proprietary jack

 

Cellular Phone

Cellular Networks: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS850, UMTS1900, UMTS2100

Cellular Data Standards: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA

Call Alert: 72 -chord melody

Vibrating Alert: Supported

 

Control Peripherals

Positioning Device: Not supported

Keyboard: Slide-out QWERTY-type keyboard, 31 keys

Directional Pad: 5 -way block

Jog / Scroll Wheel: Pressable rotary scroll wheel

 

Interfaces

Expansion Slots: SDIO, microSD, TransFlash

Serial: RS-232 , 115200bit/s

USB: USB 2.0 client, 60Mbit/s , USB Series Mini-B (mini-USB) connector

Bluetooth: Bluetooth 2.0

Wireless LAN: 802.11b, 802.11g

 

Multimedia Telecommunication

Analog TV: Not supported

Analog Radio: Not supported

 

Satellite Navigation

Built-in GPS: NMEA 0183

 

Built-in Digital Camera

Main Camera: CMOS sensor, 1.9MP

Macro Mode: Supported

Built-in Flash: Mobile light (LED)

Secondary Camera: CMOS sensor, 640x480 pixel

 

Power Supply

Battery: Lithium-ion polymer , removable

Battery Capacity: 1050 mAh

Lenke til kommentar

Har prøvd meg tidligere med tråder om HTC mobiler uten interesse.

 

Uansett, fint at flere nå er interessert :thumbup:

 

HTC S710 som kom litt tidliger virket for meg kun som en samling av flere teknologier som allerede var tilgjennelig. Den manglet samtidig flere viktige momenter for å være en mobil som er fremtidsrettet.

 

HTC S730 virker for meg etter spec`ene som en mer fremtidsrettet mobil, men det aller meste av teknologi inkludert.

 

Gleder meg til å få testet denne :dribble:

 

Det går også rykter om en ny HTC med kodenavn Kaiser som mest sannsynelig kommer til høsten. Har laget en tråd om den tidlgere med specs. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755795

Dette skal være oppfølgeren til TyTN. og på samme måte som da TyTN kom være rimelig overlegen innen smarttelefoner.

 

Lenge siden det har kommet nye bilder/rykter om denne, men regner med at vi vil se mer til dette.

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i HTC! Vurderer å kjøpe S710, da jeg synes det er en super telefon/PDA i forhold til størrelse og pris. Men den mangler jo 3G, og HSDPA. Dette har S730, slik at denne synes i ugangspunktet helt perfekt.

 

Men jeg her helt enig med trådstarter angående utseendet på telefonen; jeg håper VIRKELIG at det er det siste bildet (den sorte) som er det korrekte. Hvis ikke må jeg si at S730 ser direkte avstøtende ut, ligner mer på en "leketelefon". :thumbdown: Håper virkelig ikke den blir slik, da må jeg se meg om etter en annen telefon. Den sorte derimot, den ser LEKKER ut! :thumbs:

Lenke til kommentar

Slenger meg med her..

Hadde igrunn sett meg ut RIM Blackberry 8300 Curve men det var igrunn bare deignet som sjarmerte meg med den.

 

Har tafset på 710 den var nær perfekt ang. størrelse! Men kommer 730 i juli og er som beskrevet pluss mulig å oppdrive i sort da er jeg solgt!

Lenke til kommentar

Hvis den ser ut som det andre bildet, så kommer jeg nok til å skaffe meg denne i løpet av sommeren da min 6280 har begynt å skrante litt.

 

Er så utrolig vanskelig å finne en telefon som har alle de tingene jeg har lyst på, men S730 ser ut til å komme nærmt nok.

 

edit:

 

Eneste er vel at skjermen er litt liten og at oppløsningen er litt dårlig. Har også kikket litt på Ultimate-serien til i-mate og skjermene der ser ganske så gromme ut.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Oppløsningen på disse telefonene er det vel vanskelig å slå på så "liten" fysisk skjermstørrelse, vel? Dessuten, hadde telefonen skulle hatt enda større skjerm, hadde ikke telefonen hatt den relativt behagelige størrelsen den har nå, uansett.

 

Har selv en i-mate-telefon med QVGA-skjerm, og den er upåklagelig! Selv om den "bare" har 65536 farger fungerer den veldig bra, og jeg har ingenting å utsette på skjermen selv.

Lenke til kommentar
Selv om den "bare" har 65536 farger fungerer den veldig bra, og jeg har ingenting å utsette på skjermen selv.

8666783[/snapback]

 

Skjermen har flere farger... det er WM05 som setter begrensningene.... 262k støtter skjermen...

 

Kanskje noen har lyst å google om WM06 har bedre støtte?

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Sant nok... men det burde jo ikke være noe problem å justere på dette da det sikkert ikke er verre enn å endre en liten kode.... Nesten litt dårlig gjort siden skjermen allikevel støtter flere farger....

 

ingen som har noen news på slippdato a... veeenter å veeeenter å veeeeeenter å.........veeenter... blalbalba

 

Måå ha denne asså..... handles så snart den kommer...

 

Har forresten lest at denne fonen har SIRF STAR III :D - Med andre ord mye råere en N95 feks...

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...