Gå til innhold

Bra kamera til prisen? Nikon D70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har objektiv(er)? Det ser ut som om det bare er huset (som forøvrig er supert).

8645867[/snapback]

Har nok ikke det.. Har du prøvd ett slikt kamera selv eller? Hva mener du bruktprisen på ett Nikon D50 er "normalt"? Har sett noen på finn.no men synes prisen varierer en del selv om enkelte har en del utstyr med.. Skal ha meg ett brukt kamera men klarer ikke bestemme meg..tror jeg er en sånn "vinglepetter"..hehe. Alle kameraene har jo en del pluss og minus men det er utrolig vanskelig å bestemme seg. Er for nybegynner å regne. :)

Skrevet
Hm, bilde i annonsen viser en D80...

8645994[/snapback]

Tro om det er en luring eller.. Eller kanskje ikke hadde noe bilde tilgjengelig..

Skrevet
Har nok ikke det.. Har du prøvd ett slikt kamera selv eller? Hva mener du bruktprisen på ett Nikon D50 er "normalt"? Har sett noen på finn.no men synes prisen varierer en del selv om enkelte har en del utstyr med..  Skal ha meg ett brukt kamera men klarer ikke bestemme meg..tror jeg er en sånn "vinglepetter"..hehe. Alle kameraene har jo en del pluss og minus men det er utrolig vanskelig å bestemme seg. Er for nybegynner å regne. :)

Da kan det lønne seg å kjøpe nytt, btw... Ellers bør du sjekke ut Foto.no sitt bruktmarked, der er det langt bedre utvalg og jevnt over mer fornuftig prissetting enn de fleste andre steder. Det er selvfølgelig ønskepriser ute og går der også, men ikke i så stort omfang...
Skrevet
Har nok ikke det.. Har du prøvd ett slikt kamera selv eller? Hva mener du bruktprisen på ett Nikon D50 er "normalt"? Har sett noen på finn.no men synes prisen varierer en del selv om enkelte har en del utstyr med..  Skal ha meg ett brukt kamera men klarer ikke bestemme meg..tror jeg er en sånn "vinglepetter"..hehe. Alle kameraene har jo en del pluss og minus men det er utrolig vanskelig å bestemme seg. Er for nybegynner å regne. :)

Da kan det lønne seg å kjøpe nytt, btw... Ellers bør du sjekke ut Foto.no sitt bruktmarked, der er det langt bedre utvalg og jevnt over mer fornuftig prissetting enn de fleste andre steder. Det er selvfølgelig ønskepriser ute og går der også, men ikke i så stort omfang...

8646434[/snapback]

Jeg ville nok i utgangspunktet vært forsiktig med dette kjøpet pga bildet. Eventuelt kjørt en sjekk på navn og telefonnummer. (For moro skyld har jeg gjort det, og han virker faktisk som en trivelig kar, selger også samme kamera på foto.no for 2999. Internett er gøy)

Foto.no er en bra plass og handle. Der kan du studere profilene til folk, se hvor lenge de har vært aktive, ta gjerne en titt i forum (denne karen har ingen historie der). Da danner du deg et ganske godt bilde av troverdigheta til folk. Forumkverulanter er det f.eks lurt å styre unna. De er ofte lite fleksible, hvis det i ettertid er noe som må klares opp. De som er aktive på foto.no har et navn og ta vare på. Det gjør at de fleste er realle.

Jeg har ikke god nok greie på Nikon til å mene så mye om denne konkrete handelen.

Men jeg ville bedt om kopi av kvittering for den servicen.

Mvh Tim Typo

Skrevet

8646434[/snapback]

Jeg ville nok i utgangspunktet vært forsiktig med dette kjøpet pga bildet. Eventuelt kjørt en sjekk på navn og telefonnummer. (For moro skyld har jeg gjort det, og han virker faktisk som en trivelig kar, selger også samme kamera på foto.no for 2999. Internett er gøy)

Foto.no er en bra plass og handle. Der kan du studere profilene til folk, se hvor lenge de har vært aktive, ta gjerne en titt i forum (denne karen har ingen historie der). Da danner du deg et ganske godt bilde av troverdigheta til folk. Forumkverulanter er det f.eks lurt å styre unna. De er ofte lite fleksible, hvis det i ettertid er noe som må klares opp. De som er aktive på foto.no har et navn og ta vare på. Det gjør at de fleste er realle.

Jeg har ikke god nok greie på Nikon til å mene så mye om denne konkrete handelen.

Men jeg ville bedt om kopi av kvittering for den servicen.

Mvh Tim Typo

8646670[/snapback]

Heisan!

Okei..sendte ham en mail tidligere, ikke hørt noe ennå :) Tror nok foto.no er en sikrere plass å handle, seriøse folk der regner jeg med. Internett er en glimrende ting..hehe, mye lettere å få oversikt over ting, priser osv Det gjør det litt lettere med en hobby som f.eks denne.

Mvh Børge

Skrevet

Finner du fortsatt D70s hos Japan Photo? Jeg kjøpte mitt der for 3900 for tre dager siden... (Ser det ikke finnes på nettsidene lenger, men de skulle i alle fall ha to igjen i Akersgata).

Skrevet
Finner du fortsatt D70s hos Japan Photo? Jeg kjøpte mitt der for 3900 for tre dager siden... (Ser det ikke finnes på nettsidene lenger, men de skulle i alle fall ha to igjen i Akersgata).

8649004[/snapback]

Dei er iallfall utsolgt i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...